tisdag 27 juli 2010

Lotta Stensson

Lotta Stensson har sitt säte i Californien... hennes läckra feminima sidenklänningar är jättepopulära i USA! Lotta är barnbarn till Katja of Sweden som var stor på 60-talet. Kul med den nya svenska generationen. Jag gillar hennes härliga maxiklänningar... tänk om jag fick gå på fest i en av dem precis som Charlize Theron och Cameron Diaz gör! mmmmm... drömmer...
Batik i siden med fina detaljer och schwung i kjolen... jätteläcker!

Vill gå på sommarfest i den här smörblomsgula! Skulle passa perfekt mot min solbränna.
Fin kontrast med siden o slitna jeans (behöver inte vara siden/sammet vs trasa/lump)
Ser lika god och läcker ut som mitt favoritgodis smakar, hallon/lakrits-skallar!

Som en skön dröm från Tusen och en natt...

En dröm i silke för veckans Pridefestival i Stockholm...
(alla kollage av mig med bilder från NET-A-PORTER)

Inga kommentarer: