onsdag 11 april 2012

Fina bloggvänner♥

Att blogga för mig är rogivande och kul, lite av min egentid! Och genom mitt bloggande har jag fått så många goa fina vänner! Så det bästa med att blogga det är alla härliga kvinnor jag mött från när och fjärran! Titta bara vad som låg i min brevlåda igår i regnrusket! De mest bedårande små Converse-skorna. 1000-TACK Susanne! Så himla gulligt av dig! Blev verkligen jätteglad! Har Conversen som en liten maskot tills ett litet barnbarn kommer. Susanne har gröna fingrar och är en hejare på att sticka som du kan se på hennes blogg HÄR!

(foton av mig med min iPhone4)

16 kommentarer:

Babs sa...

Å så gulliga!
Min syrra håller på och virkar allt möjligt sånt där.
Kram

Channal sa...

Hej Babs! Visst är de gulliga! Ja, de kanske är virkade och inte stickade! Kram!

Charlie sa ... sa...

Å, hur gulliga som helst. Vad snällt och omtänksamt!

Tack Channal för din hälsning, den gjorde mig glad!

Kram från Lotta

Annika sa...

SÅ SÖTT!! DET blir en perfekt maskot.
OCH ja, visst är bloggvärlden GULD!!
DEN har öppnat så många vänskapsdörrar!
Kramar!!

Kakaobönan sa...

Men de var ju bedårande söta!

Är så glad och tacksam för alla underbara människor jag mött både i cybervärlden och IRL tack vare bloggen. Fantasktiskt!

Hoppas du mår bättre nu!

Kram Pia

Miss Marie sa...

Åh, vad fina! Visst är bloggandet kul o väldigt givande! :)

Rosor och Pioner sa...

Roligt att du tycker om dem.

Bamse kram
Susanne

Channal sa...

Verkligen snällt o omtänksamt! Supergulliga Converse! Kram!

Channal sa...

Bloggen är en vänskapsdörr Guld värd som du skriver!! Det bästa!! Kram!

Channal sa...

Tack, jag mår bra nu! Du Pia är en av min äldsta bästa bloggvänner! Kram!

Channal sa...

Absolut Marie! En fin värld! Kram!

Channal sa...

Tyckte jättemycket om dem! Så gulliga! BAMSEKRAM!!!

Anneli Stålberg sa...

Åh vad söta och vad gulligt!
Kramar!

Channal sa...

Visst är de söta! Ja, verkligen gulligt! Kram!

dianasdrommar sa...

Men gud vad söta, ett par sådana skulle kunna få hänga i min bil...Ha en härlig dag kramar i massor/Diana

Channal sa...

I bilen :-) Mina hänger vid pigtittaren :-))
Härlig dag till dig med! Kram!