måndag 28 juli 2014

Törstig solbränd hy!

Tidsentreprenörens bästa uppfinning måste vara Clarins Double Serum. 
Gjord för att vända tillbaka tiden (det är tanken åtminstone) och den fungerar i alla fall på min 51åriga hy.


 Den tar hand om min torra, tunna hy grymt bra tillsammans med Clarins Super Restorative-serie.
 Serumet trollar bort porer och slätar ut fina linjer och rynkor så huden ser närmare felfri ut. 
Men den har inte tagit bort mina solfläckar som börjar smyga sig fram.
Det här serumet hitta du HÄR hos Lyko.se.


Visst märker jag att min hy är +50. Den har blivit tunnare men jag har alltid varit rädd om huden, vårt största organ.
Den är värd det bästa... och efter mycket sol och bad som denna sommar då måste vi vara extra försiktiga.


I allt solande och badande har jag använt SPF 30 hela sommaren till ansikte. 
Jag har en specialkräm till huden runt ögonen som är så bra!


Kroppen tål mer och efter solvan hud använder jag nu bara SPF10. 
Vill tipsa om denna solkräm. Clarins Cream-Gel Rapid Tanning SPF10.


Här i Lyko Magazin kan du läsa mer om hur du skyddar dig allra bäst i solen!
Allt ljus på dig min kära läsare!

Sommarkram till alla... Anna

(Bilder fotade av mig)

4 kommentarer:

Sahra sa...

Jag har länge varit Clarins-fantast men avviker då och då men återvänder alltid. Clarins passar mig perfekt. Jag har aldrig tidigare använt serum men började för ett halvår sedan och märker sådan stor förändring. Jag använder double-serum på morgonen och extra firming tightening lift botanical serium på kvällen. Har två olika ögonkrämer som jag varierar mellan. Och deras underbara doft Eau Dynamisante. Mumma. Nu fortsätter vi njuta sommar några veckor till. Kram

Channal sa...

Jag är precis lika dan! Testar andra märken men återvänder ALLTID till Clarins!! Clarins Super Restorative-serie är helt ny för mig. Den är för klimakteriekärringar =) Så Jäkla bra tillsammans med detta serum!!

Sommaren är LÅNG o UNDERBAR! Vill INTE att mitt sommarlov ska ta slut!

KRAM!!

Mamma C sa...

Tack för tipset, ska kolla dessa produkter.
Kram Mamma C

Channal sa...

Gör det! De är kanonbra!

KRAM!!