torsdag 7 januari 2010

En riktig prinsessa!

Prinsessan Madeleine så Classy och så snygg i vitt på svenska ELLE januari 2010

Dagarna innan jul stod svenska ELLE i tidningshyllorna... jag brukar inte köpa ELLE men det här numret var jag bara tvungen att ha. Den påminde mig om ett tidningsomslag från tidigt 80-tal på prinsessan Stephanie av Monaco, då hon satt på ett liknade sätt som sin mamma Grace som bilden nedan. Nästan samma sittande pose som prinsessan Madeleine. Fotografen Mattias Edwall är verkligen superduktig... ett proffs. Han har tagit de mest fantastiska bilder på kändiseliten i Sverige. De här på Madeleine är de bästa jag har sett på henne! Hon är i samma prinsesskaliber som Grace Kelly! Sen att det var en unik intervju om hennes arbete med Childhood av väninnan Josephine Zapata Genetay gjorde hela repotaget lysande! Tänk att jag visste så lite om Drottning Silvias Childhood... hon har gjort ett jättebra arbete som nu Madeleine fortsätter med!

Grace Kelly är prinsessornas prinsessa... hon är en riktig Beauty Classy Lady!

Bröderna Grimms "Prinsessan o Grodan" kommer snart på bio. En äkta handritad Disney Klassiker är tillbaka... underbart! Det är 15 år sedan de gjorde en film på det gamla hederliga viset. Jag är mer imponerad av äkta hantverk än all datoranimerat faktiskt! Längtar tills filmen kommer på bio. Alla flickors rätt är att få vara en prinsessa o få drömma om att få kyssa sin groda som blir en prins... jag fick ju min =) puss & kram till alla... Anna

fotograf Mattias Edwall, modellen Emma ser ut som en riktig sagoprinsessa i svenska ELLE.

Inga kommentarer: