tisdag 2 februari 2010

sju saker om mig...

Feminim blus med klädda knappar, stråveck och trekvartslånga puffärmar
i lite blankt syrenlila passar till...

de snygga midnattsblå blanka festjeansen med fina broderier på bakfickorna...

Festskorna från Wildflower... lite frän och tuff kontrast mot den docksöta blusen. Remsandalett med strassdekor framtill och öppen tå... hel häl med dragkedja... klädd klack.

Party Saturdag Night!
http://www.brandos.se/wildflower/saturday-night-by-kenza-06266504-black-06/a10416
Alla kläder från www.esprit-online.com

*Soft Winter*

fotografi av mig lördagen den 30 januari

Anna... ja det är jag det.

  • Jag är som sagt en livsnjutare som ständigt letar vardagslyx att förgylla tillvaron med.

  • Jag har oftast alla mina sinnen öppna och dokumenterar dem med min lilla kamera.

  • Jag älskar att nå kulinariska höjder!

  • Favoritplatser är skärgård, Fårö och Medelhav...

  • Jag har alltid varit en Frankofil... oui oui!

  • Jag är ingen vintertjej... eller vinterkvinna! Men vintern kan vara sagolikt vacker.

  • Jag är svag för lila och rosa!

Min nyinköpta fina cardigan i ull, kashmir och angora...

Varm Kram till alla... Anna

Inga kommentarer: