fredag 18 maj 2012

Födelsedagskalas!


Igår fyllde jag år... hmmm nästa år då smäller det! För då fyller jag 50 år! 
Kan inte fatta det... men som tur är har tant Anna fortfarande den lilla flickan kvar i sig!



Det blev en festlig dag tillsammans med dem jag tycker om!



 

Jodå, de sjöng "Ja må hon leva..." innan jag tog en bit av tårtan!


 

På förmiddagen bakade jag en stor marängtårta... med smak av lavendelsocker från Österlen.


Middleaged teacher´s Wardrobe Diary

  • Blå- och rödrandig t-shirt - Esprit Collection
  • Blåjeans - Levis


Fick även nougatpraliner, Kents och Lalehs senaste CD som jag hade önskat mig!
Av mannen fick jag tre gigantiska sammetsröda rosor och Efva Attlings fjärilshalsband!

(foton av mig)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka sjyssta presenter och vilken härlig uppvaktning. Det är du spå värd. Kram Sahra

Habibty sa...

Ser ut att ha varit en härlig dag! mycket fina bilder!
Kramar Nina

Charlie sa ... sa...

Grattis vackra Anna! Du ser strålande ut.

Fina presenter!

STOR KRAM!

Lena/isklockan sa...

Wow vilken födelsedag du haft. Ett stort grattis i efterskott.

Kram

Channal sa...

Jätteglad för presenterna och dagen blev underbar! Kram!!

Channal sa...

En perfekt dag! Kram!!

Channal sa...

❤TACK! Kram!!

Channal sa...

❤TACK! Det var festligt o kul! Kram!

Blommiga Rutan sa...

Vilken härlig dag du haft! Man o barn och släkt.
God mat och en massa fina presenter! Toppen!
Jaha, du fyller 50 nästa år, fem år yngre än mig... Tycker alla människor verkar vara 48, 49 möjligen 51. Kanske är det en släng av åldersnoja???

Halsbandet är underbart!
Kramar Anncathrine

Channal sa...

En fin dag!
Ahhh åldern är bara en siffra!
Nu förstår jag vilken liten fågel som kvittrade i ditt öra :-)) Kramar!!