måndag 6 maj 2013

Zetas trädgårdsbutik!


Har ni sett vilka läckra snövita marktäckande blommor? Dessa är Feng Shui för mig...


 ...precis som det här trädet med videkissar och stora vackra rosa blommor likt magnolia! 
Så japaninspirerande... älskar't! Jag blev kär i både de vita bollarna och detta vackra träd! 


Ja, så hamnade jag här igen då! Denna gång tillsammans med tre andra bloggerskor!
Vet ni vad som händer då? Mer än att vi tog en gofika ute i solen... gissa! Ok, en ledtråd... det sa:
Klick klick klickklick klick klickklick klick klickklick klick klickklick klick klickklick klick klick!
 RÄTT GISSAT! En guldstjärna av fröken Anna! 
Vi var helt saliga och gick runt och fotograferade och Instagrammade =)


Söt liten Spiderman tillsammans med sin mamma o syrra!
Och denna bedårande rosa malva är så skir och vacker!


 Det var en härlig söndag fast jag var lite tung i huvudet dagen efter... Zetas ger ett underbart flu...


 Förra månadens besök på Zetas kan du se HÄR!


Nattinattikram till alla... Anna

(bilder fotade av mig med min iPhone5 och Canon G12) 

10 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Visst är det en ett underbart ställe! Älskar´t också! Önskar vi hade varit där med er!
Kram Helena

Channal sa...

Ja, det hade varit mysigt!

Hoppas din dotter hittade det hon ville ha! Jättevacker dotter har du❤

KRAM!!

Lena - gott för själen sa...

Zetas är underbart! Jag vill ha typ allt där!

Kram Lena

Channal sa...

Ja, visst är det så!! Snacka om inspiration!!

KRAM!!

Annika sa...

Jag har aldrig varit där. BARA hört och sett bilder, PLUS att jag läst om ägarna.
Klart att ni bloggerskor knäppte och instagrammade. HAHA...
SOM sig BÖR!!
Mysigt.
Kram!!

Martina sa...

Vilket mysigt ställe! Vart ligger det?!
Kram

Channal sa...

Nästa gång du kommer till Sthlm måste du göra ett besök! Så mycket fint! Men det är inte lika vackert som Rosendals trädgård!

KRAM!!

Channal sa...

Det ligger precis vid IKEA, Kungens Kurva! Mängder med fina blommor och krukor till trädgården. Sen har de ett fint trädgårdscafé. Så mysigt ställe!

KRAM!!

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Ja det är verkligen landets finaste handelsträdgård....:).skymtar några andra bloggare från i lördags där också. För övrigt en kul dag , Stora Bloggdagen.

/ Pernilla

Channal sa...

Ja, det var många nya intryck o ett speciellt jippo att ta med sig som ett positivt minne!!

KRAM!!