fredag 25 oktober 2013

V som i...

vänner
Hej alla vackra själar! -TACK för era gulliga kommenterar. 
Ni allihopa är mina bloggvänner och jag är så glad i er!

W som i... Williamson!

Ingen har väl missat Lindex samarbete med Rosa Bandet och den brittiske designern  Matthew Williamson!
Så mycket läckert till en bråkdel av orginalpriset! Det bästa av allt är att det går 10% till Rosa Bandet.
Kollektionen finns inte i alla affärer och Lindex finns inte i alla länder som H&M.

HÄR kan du titta in till Matthew Williamson officiella Online Store... vill ha mer!

Minns i fjol när Lindex samarbetade med Missoni. Fick fina blickar när jag hade min Missoniklänning på en restaurang i Frankrike förra höstlovet. Lindex finns inte i Frankrike. 
Känns faktiskt lite lyxigt att ha både Matthew Williamson och Missoni i min garderob. 


Två riktiga figursmickrare... klänningarna är så snygga på! 
Läckra accessoarer till... tofshalsband, rosabandetarmband och superfin skinnväska med roliga detaljer!
  

Min mamma fick denna vackra Matthew Williamson-blus av mig... den läckra t-shirten har Lotta och jag ihop!


 Idag startade jag 08.00 med en 10km-promenad... så ljumt och skönt ute!


Sen träffade jag min Ida... vi hälsade på mina föräldrar och gjorde lite ärenden!
Lite senare träffade vi mannen för att titta på kakel till duschrummet!
Nu har vi bestämt oss... vitt matt stort kakel på väggarna och italiensk marmor i grågrönt på golvet!
Det kommer bli så snyggt... ska bli spännande att komma igång med det! Badrummet tar vi i januari.


Nu har vi intagit fredagskvällen... fullt ös medvetslös! 
Jag har laptopen i knät, Lotta hon tittar på Idol med mig medan mannen sitter här bredvid och sover i soffan!

Ha en BRA fredagskväll min kära läsare!

Du vet väl att jag skänker en krona för varje kommentar till Rosa Bandet!
HÄR kan du se fler som är med i kampanjen!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

32 kommentarer:

Home2tiny sa...

Får nog kika lite närmare på Williamsons kollektion, kan nog vara något som får flytta hem hit. Är också slut som artist så här är det också ryggläge i soffan. Kramisar Tina

Channal sa...

Finns inte mycket kvar! Men säkert hittar du något läckert!

Skönt med slapp fredagskväll!

KRAM!!

Helenas enkla vardag sa...

Ska kolla in kollektionen i morgon när jag far till stora staden.
Kram Helena

Charlie sa ... sa...

Du är så jätteunderbar! Älskar att vara som en kanelbulle och äppelcider tror jag det var ;)

Under alla omständigheter....du är som en sommardag: varm, ger energi, vacker och något jag vill ha mer av.

Snart pöser jag i soffan, cannot wait ;)

KRAM!

Channal sa...

Haha... ja, du och dina bilder och texter är som nybakad kanelbulle och varm äppelcider för mig! Yummi =)

Tack fina du! Du har allt av det Lotta! KRAM!!

Channal sa...

Så mycket snyggt! Men det är utplockat nu på sluttampen! Håller tummarna!

KRAM!!

Välkommen Hem! sa...

Nämen hallå där Mrs Puma! Vilka gourdios saker du hittat (du med!)!
Härliga bilder på vårt Bråviken!
KRAM darling!
Och du, jag går här som Baltazar och väntar, och väntar, och väntar... på att du ska komma in i butiken nångång! ;-)
Judita

Channal sa...

Jamenvisst! Fyndat jag med:-) så nöjd!

Bråviken är lovely!
Du är min favoritBaltazar!! Kommer snart... Lovar!!

KRAM!!

mammaxtre sa...

Det är bra roligt med kläder Anna :-)

Nu blev jag shoppingsugen :-)

Ha en toppenfin lördag!

Villa Ell sa...

Snygga kläder och toppen när en del av det går till välgörenhet :-)
Ha en härlig lördag
Kramar Sandra

dianasdrömmar sa...

Fina kläder med välgörande ändamål gillas :) kram Diana

Melody and M.E sa...

Riktigt snygga kläder, jag har varit och tittat på dem! Tycker dock att det är lite trist att Lindex inte redovisar hur många kronor på varje plagg som går till Rosa bandet kampanjen. Vad jag sett så skriver de bara att det
är en viss del av vinsten på varje plagg! En butik jag besökte i veckan (det var inte Lindex) hade en stor skylt att de skänkte det vi betalade för kassen till Cancerfonden, då känns det ju helt ok att betala 2 kr för en plastpåse! Önskar dig en riktigt skön lördag!
Kram M.E

Fröken Foto sa...

Vänner, ett fint V! Snygga kläder också!
Önskar dig en riktigt fin helg ;)

kram kram Malin

Mamma C sa...

Superfina kläder som även bidrar till ett välgörande ändamål.
Kram Mamma C

Blommiga Rutan sa...

Vilka fina saker! Ska en tur till Stockholm idag, då måste jag absolut kika in på Lindex! Här i Södertälje har jag inte sett dom sakerna på Lindex. Tack för tipset, kan tänka mig att det tar slut fort.

Tack för din rara kommentar om lilla Selma.

Önskar en härlig helg till dig
Kramar Anncathrine

Habibty sa...

Härligt färgsprakande inlägg! Jag var på Lindex häromdagen och där fanns mkt fint!
Kram!

anettan sa...

Måste kolla in.... Jag tycker att Lindex levererar denna säsongen. Kram Anette

Life´s Silverlining and I sa...

Den där svarta klänningen blev jag väldigt nyfiken på. Fin din mamma var i blusen! Tack för din fina kommentar hos mig förut också. Det är ju så att man skall fira ett långt och bra liv. Kramar Nilla

Enkel stil sa...

Tänk att jag missat det. Jag gick förbi en Lindexbutik i går och en i dag och båda har MW. Men däremot fyndade jag en klänning från Femme. Så jag är nöjd ändå. Såg plattorn till badrummet på instagram. Det kommer att bli snyggt. Kram Anita

Jenny sa...

Oj, så mycket fint! Jag kanske ska ta en sväng ner på stan i morgon... Om jag vaknar i tid ;)
Det kommer bli så snyggt i badrummet! Själv får jag vänta till nästa höst, det är stambyte på g i min bostadsrättsförening! Men jag har inga problem med det, visst lite högre avgift, men jag får ju ett helt nytt badrum. Vitt "vanligt" kakel, men vi ska tydligen få välja färg till klinkret.
Ha en fin fortsättning på helgen, kram Jenny

Channal sa...

Alltid kul med något nytt i garderoben!

Ha en skön söndag! KRAM!!

Channal sa...

Verkligen toppen! Måste bli en hel del från Lindex!

KRAM!!

Channal sa...

Tummen upp!! KRAM!!

Channal sa...

De rosa kassarna väljer jag! Det stod på mitt kvitto faktiskt att 10% går till rosa bandet! Vore kul om de redovisade hela summan när kampanjen är slut! Blir en hel del!

KRAM!!

Channal sa...

Tack! Detsamma till dig!

KRAM!!

Channal sa...

Absolut!! Det gillar vi!

KRAM!!

Channal sa...

Håller tummarna att Stockholm har lite av kollektionen kvar! Finns mycket fint!

Ha en skön söndag! KRAM!!

Channal sa...

Eller hur!! Du o jag som gillar färg också!

KRAM!!

Channal sa...

Finns massor av snyggt!

KRAM!!

Channal sa...

Tack! Mamma passar i färgerna. Den blusen skulle jag med vilja ha! Du skulle vara jättesnygg i klänningen!

KRAM!!

Channal sa...

Härligt med ny klänning! Bra att vi båda är nöjda!

Ska bli så skönt med nytt duschrum!

KRAM!!

Channal sa...

Behövligt att renovera! Badrummet är 24 år gammalt! Då får vi nytt o fräscht båda två. Härligt!!

KRAM!!