torsdag 14 november 2013

Dagens soluppgång med frost på taken!


Hej alla vackra själar! Ikväll skulle jag ha varit på teater... men jag är hemma! Mår sisådär!
Ser ut som påssjuka på min högra sida... sen har jag ont i örat och i hela kroppen. Ja, jag känner mig helt slut!
GHAAaa... INTE kul! Vill vara frisk!! 
Vi som är bortbjudna på lördag... hoppas svullnaden lägger sig och att jag blir bra till dess!


Värmer mig gott... tunn mohairtröja i rosa och plommon från By Malene Birger.
Söt plommonfärgad bomullsscarf med rosa kissemissar från Beck Söndergaard.

 

Istället för att gå på teater sitter jag och tittar på finalen av Hela Sverige bakar... Heja Carro!!
Imorgon är det fredag... hoppas på en lika vacker morgon med soluppgång!

Kram till alla... Anna
(soluppgången fotad av mig med min Canon G12)

18 kommentarer:

Lingonberrie sa...

<3

mammaxtre sa...

Anna, vilka vackra bilder och snygga kläder!

Krya på dig du vackra kvinna!

Kram

Martina sa...

Nej, usch stackare! Hoppas att du snabbt blir pigg och kry igen!
Oj vilka vackra bilder!
Stor kryapadig kram

Livskraft sa...

Låter inte bra, hoppas att du mår bättre i morgon. Visst är de duktiga och Carro var en mycket värdig vinnare.
Kram kram

Razzy sa...

Usch krya på dig. Jag hejade på Fredrik men Carro var bättre idag.

Kram Eva

Jenny sa...

Ooo, krya på dig!! Håller tummarna att du ska bli bättre till lördag!
Kram Jenny

Channal sa...

Tack söta du❤

KRAM!!

Channal sa...

Tack vackra du❤

KRAM!!

Channal sa...

Tack rara du❤

KRAM!!

Channal sa...

Tack fina du!

Jätteduktiga! De imponerade verkligen! Carros/Carolinas kakfat vara så läckert o smaker som jag älskar! Minns hennes biskvier och regnbågstårta! Gillade programmet!

KRAM!!

Channal sa...

Tack rara du!

Jag gillade Fredrik! Han var alltid så glad o positiv! Gillade hela programmet jättemycket!

KRAM!!

Channal sa...

Tack gulliga du!!

KRAM!!

Sahra sa...

Nej vad tråkigt. Vilken tur att du har din alldeles egna doktor. Kram

Husbilen Tuzzen sa...

Å vilka underbara bilder!
Jag hoppas du mår bättre idag och att du orkar med galej i morgon.
Kram Helén

Channal sa...

Tråkigt, ja! Men min doktor kan inget göra! Det får läka sig självt! Känner mig något bättre idag!

KRAM!!

Channal sa...

Tack!! Känner mig lite bättre faktiskt! Jag tar det lugnt hela dagen!

KRAM!!

Home2tiny sa...

Men vännen vad är det för elände du åkt på. Hoppas du mår bättre idag o kan gå på roligheter. Otroligt snygg tröja, men du har alltid så fina kläder o en känsla för färg o elegans. Kramisar Tina

Channal sa...

Tack men nu mår jag bra!

KRAM!!