tisdag 9 februari 2016

Hej kära vänner!

 Gillar mitt schema med lediga måndagar och på tisdagar börjar jag nio och slutar innan lunch.
Skäms för att säga hur bra jag har det. 


Brukar ha mina tisdagar med Frank men nu har han börjat på rytmik på just tisdagar.
Han älskar musik och det är kul för Ida att få komma iväg och träffa andra barn och föräldrar. 


 Så igår på min lediga måndag besökte jag mitt lilla barnbarn istället för idag tisdag.
Han trivs jättebra i sin babysitter... gung gung.


Frank var så gosig och nyvaken i sin söta pyjamas med hjärtan när jag kom.
Sen blev han tvättad och ombytt till jeans och body med fluga.



Hur fin får man vara en vanlig måndag! 
Gäller att hinna använda alla fina kläder... för här växer man så det knakar.



Mormors älsklingspojke


Vänskap är den mest värdefulla gåva man kan ge!

Kram till alla... Anna

(bilder fotade av mig)

26 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Men snälla nån vilken söt liten kille. Förstår att mormorhjärtat svämmar över.
Kram Helena

Channal sa...

Ja det svämmar över! Och du har TVÅ!! Underbart!

KRAM!!

Mittgodastefinaste sa...

Åh vad mysigt! Åh lyxigt schema!

Kram Jenny

Channal sa...

Jättekyxigt alltihopa! KRAM!!

Miss Marie sa...

Underbart att kunna arbeta så o ha tid med barnbarnet lite extra! Han är så söt, så söt, och vilken vacker bild när han ammar, med lilla handen på mammas bröst!

Mamma C sa...

Härlig måndag du haft. ja, dom växer snabbt dom små liven.
Kram Mamma C

Channal sa...

Visst är det underbart! Din mamma har lite längre att åka. Hon måste längta ihjäl sig. Det såg så rart ut när han låg där o tuttade. Mys!! Kunde inte låta bli att ta en bild.

KRAM!!

Channal sa...

Det går så fort men det blir bara roligare o roligare.

KRAM!!

Unknown sa...

Ditt barnbarn är så fantastiskt fin. Förstår om du vill spendera så mycket tid som möjligt med honom. Skulle gosa, gosa och åter gosa om jag var du. :)
Njut!
Kram
Maria

Annika sa...

Han är ju så söt! Och vad snyggt med jeans och body med fluga. Härligt att du har så bra arbetsvecka, det är du verkligen värd. Ha en fin dag. kram Annika

Annika sa...

Ja, alltså, gud vad gullig han är!! Vad mysigt att ni tillbringar så mkt tid tillsammans.
ÅÅÅÅ!
SÖÖÖT!
Kramar!

Channal sa...

Tack! Gosar så ofta jag kan. Så mysig!

KRAM!!

Channal sa...

Tack! Finaste i fluga o jeans :-) Har verkligen ett jättebra schema!

KRAM!!

Channal sa...

Tack! Ja, han är så söt o rar! Är helt opartisk där :-))

KRAM!!

Bakom dörr nr. 11 sa...

Men åh vilken liten goding, så söt.
Fin kväll till dig.
Kram Pia

Channal sa...

Tack! Min lilla goding!

Fin kväll till dig med! KRAM!!

anettan sa...

Vilken goding så söt. Kram Anette

Channal sa...

Tack! Vi är så glada i honom❤️

KRAM!!

Husbilen Tuzzen sa...

Mysigt med gosstunder :-)
Kram Helén

Kakaobönan sa...

Han är söt som socker lille Frank!
Lyx med lite ledig tid på vardagar. Du får väl umgås med lilla godingen på måndagar istället.
Kram Pia

Channal sa...

Ja det är verkligen gosemysigt!

KRAM!!

Channal sa...

Tack! Myser med Frank så ofta jag kan o hinner!

KRAM!!

Sweet Pea sa...

Men sicken liten go´bit. Hallegosingen. Det var länge sen man fick hålla en sån liten.
Och du..skäms inte för dina härliga jobbtider...njut..i fulla drag ;)
Ha en underbar helg.
Kram Petra

Channal sa...

Tack! Ja, han är godisgo' och nu har fredagskänslan kommit! Ska njuta av kvällen, helgen och måndag tisdag :-)

KRAM!!

Anonym sa...

Underbart & sicken liten going ♡ ...
/Kram & puss på liten kind

Channal sa...

Tack! Blir mycket gos! KRAM!!