torsdag 24 november 2016

Veckan rasslar vidare...

Ja, Kära vänner! Ibland rusar tiden så fort förbi att jag inte hinner med själv.


Nu ligger pappa i urnlunden... vi samlades i tisdags och hade en liten fin ceremoni.


Snart kommer alla fina minnen överskugga saknaden. 
Tiden kommer att ta ut sin rätt. För minnen har jag... massor av fina minnen. 
Tacksamheten kommer att ta vid... hur lycklig jag är som har fått ha dig som pappa och morfar till mina flickor.


Samma dag på kvällen träffade jag mina kollegor på AW.
Vi åt gott på restaurang Asken. En trevlig kväll med jättegod mat!






Idag skiner solen... men kyligt är det. Det har hittills varit en bra vecka.
Och det  kommer att bli en kanonhelg! Det känner jag på mig!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

6 kommentarer:

Mamma C sa...

Det är precis som du skriver, att till slut är saknaden överskuggad av all fina minnen som man har.
Kram Mamma C

Anonym sa...

Godmorgon du fina :) Saknaden är fortfarande stor efter min pappa.Det blir 10 år i januari sen han gick bort <3
Åren o veckorna går såå fort! Den 5.12 har vi studentdimension o fest. Yngre dottern blir student :)Så det är mycket nu...
Kram o ha en härlig fredag
<3

Channal sa...

Det känns bra!

KRAM!!

Channal sa...

Tio år går fort! Ett tomrum.

Fin fredag till dig!

KRAM!!

anettan sa...

Önskar dig en fin helg. Kram Anette

Channal sa...

Tack! Detsamma till dig Anette!

KRAM!!