onsdag 29 juli 2020

Vilken kvĂ€llđŸ™đŸ»đŸŒŽ

KĂ€ra vĂ€nner!  Nu vill jag dela med mig av det som jag tycker mycket om! 
 Mest om! Det enkla! VĂ„r natur! 



Och nĂ€r man upplever den sĂ„ som jag gjorde i söndagskvĂ€ll undrar man vad vi hĂ„ller pĂ„ med? 
Varför förstör vi vÄr jord? Se och njut!




Solen gick ner pÄ ett dramatiskt vis.


Nu har fredsrosen slagit ut. Oerhört vacker med sina stora fyllda blommor i gult och rosa.




Vilande mÄsar pÄ bryggorna.






Halv nio pÄ kvÀllen var det fortfarande ljust och ljumt.



Ny stor tavla pÄ Greta Thunberg i hallen. Heja dig Greta!



MÄ solen lysa pÄ dig var du Àn Àr min kÀra lÀsare.
Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig) 

4 kommentarer:

Mamma C sa...

SÄ magiskt vacker Àr vÄr jord.
Kram Carin

Channal sa...

VerkligenđŸŒŽđŸ™đŸ»

KRAM

FrÄn Glam till Damm sa...

Naturen Àr ocksÄ det jag uppskattar mest. SÄ vackert ni har det!

Älskar tavlan pĂ„ Greta.

Kram och ha en fin kvÀll.

Anneli

Channal sa...

Tack! Visst Àr den fantastiskt. Uppskattar den mer nu nÀr jag har blivit Àldre ocksÄ.

KRAM