måndag 2 maj 2011

Middleaged teacher´s Wardrobe Diary

Jag tycker om ord, solsken och kaffe!
  • Ett av mina bästa köp är den här röda lilla skinnjackan! Den köpte jag våren 2004 och den blir bara snyggare och aldrig omodern! Precis som min lilla svarta Jackieklänning som jag köpte år 2000! Älskar BRA köp!
  • Rutig Bondelidsblus
  • Tighta mjuka Espritjeans
  • Vita Espritloafers
  • Efva Attlingshalsband Rose petal, Humanity for all-armband och KumKum-ring!
  • Sloggitrosor utan söm är de bästa till tighta jeans! Vit spets-bh från Lindex!
  • Bakom örat Edp CLEAN Provence - doftar tvål och vatten.
Vi har haft en lugn helg, vad kan vara bättre än att mysa med mannen? Men det var inget rart ute... så vi höll oss mest inomhus! Igår träffade jag mitt damlag =) det blev mest tjatter om kungligt bröllop och lite annat skvaller =) Kom hem precis till Mästarnas mästare! Det är favoritprogrammet hemma hos oss just nu. Visst är Ingmar Stenmark helt fantastisk?! Han imponerar!

Nordanvinden är fortfarande inte snäll, bara +5 grader! Men tittar jag ut genom fönstret ser jag alla körsbärsträden som blommar för fullt i trädgården, det är så vackert! Grönskan har verkligen exploderat ute! Idag har jag träningsvärk i mage och rumpa och det är alltid en skön känsla! Ska till gymmet och träffa min coach idag!

Du ska ha en fin start på din vecka! KRAM till alla!
dagens soundtrack... älskar den här vackra filmen och CD´n

2 kommentarer:

Miss Marie sa...

Visst är det roligt med köp som håller sig! Jackan är ju jättesnygg!

Anonym sa...

A single man är verkligt bra! Imponerande....