fredag 23 november 2012

Årets julCD!

 Varje år köper jag en ny jul-CD... det har blivit en liten kul tradition! I år har favoriten Mauro Scocco kommit ut med en julskiva så valet var inte så svårt! Nästa helg är det advent. Har inte fått någon julkänsla än... ute skiiiiner solen och det är vår i luften! Så det är lika bra att börja ladda med lussebulle, vintrig Muminmugg och Mr Scocco i högtalarna! Ikväll börjar Påspåret, så kul! Efter det Skavlan! HöjdarTV!

Imorgon är det Så mycket bättre och Downton Abbey... höjdarTV det också! Annars blir det inte mycket TV för mig... jo, Solsidan, Sommarpratarna, Project Runway och Trinny & Susannah gillar jag också! Har du några favoritTVprogram?
En lugn hemmahelg för mig... så skönt!
Underbar helg till dig min kära läsare!
Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig med min iPhone4)

2 kommentarer:

Sahra sa...

Självklart har även jag Scoccos julskiva. Fattas bara annat
Jag ser nästan aldrig på tv. Så mycket bättre och Downton. På spåret och Så ska det låta. Har till och med slutat följa Greys och Mentalist och House har jag bara på i bakgrunden. Jag blir så less på all reklam och jag är så trött på kvällarna efter hård träning och allt barnstök.
Jag kommer börja pynta så smått nu i helgen. Det blir gardiner och stjärnor och kuddar och sånt.
Kram

Channal sa...

Då är det samma TV vi tittar på! Visst är det irriterande med all reklam, suck!!

Adventpyntar gör jag nästa fredag... ska bli kul! KRAM!!