måndag 12 november 2012

Solig måndag!

Idag bländar vattnet mig... strålande sol och blå himmel. 
Små söta blåmesar o talgoxar blir mätta i magen!
Min dag startade med en kopp te med honung och dagens morgontidning i sängen.
 Sen skjutsade jag min Lotta till skolan... Winnerbäck i högtalarna!
När jag kom hem blev det...Simply breakfast!
En hutt Kan Jang, två panodil, en Iprien, pistaschnötter, 70% choklad och en kopp kaffe!
 
Sen piggnade jag till lite... gick ut i SOLEN och planterade lite blomsterlökar.
Så länge det inte är tjäle i marken går det bra att plantera.
 

Middleaged teacher´s Wardrobe Diary

 Den här vackra virkade ponchon med pälskant på luvan vann jag av Blommiga Rutan!
  • Poncho - Cream
  • Polo - H&M
  • Vippig jeanskjol - Esprit
  • Strumpbyxor - Lindex
  • Gummistövlar med snörning - Hunter
Dagens lunch tog jag framför SVTplay och tittade på Skavlan som jag missade i fredags!
 Njöt samtidigt av den fantastiska buketten jag köpte i torsdags...
 Njut av din måndag och du ska ha en bra start på veckan!
Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig med min iPhone4)

dagens soundtrack... Miss Li i en magisk tolkning av Pughs klassiker "Här kommer natten" från det BÄSTA TV-programmet Så mycket bättre.
.

8 kommentarer:

Annika sa...

ÅÅ vad jag tycker OM dina bilder!!
SÅ levande och så färgglada!!
Blir glad.
OCh du är lika snygg som alltid!!
Så mkt bättre är SÅ BRA!!
OCH MISS LI har blivit en ny favorit hos mig.
Kramar och ha en fin måndag!!

Channal sa...

TACK! Visst är "Så mycket bättre" BRA! Jag har fått många nya favoriter. Alla artister kommer till sin rätt och de lyfter verkligen varandra! Inget nedlåtande, ironiskt eller utröstande!!! Gillar hela konceptet med ödmjukheten och respekten för varandra.

KRAMAR!!

Mikxki sa...

Riktigt bra låt :)

Channal sa...

Sannerligen!! Kram!

Helenas enkla vardag sa...

Ja miss Li är ju så duktig! Den där ponchon var så fin och stövlarna också! Krya på dig vännen!
Kram Helena

Channal sa...

TACK! Jag måste bli bättre. Får inte bli sämre!!
KRAM!!

Sahra sa...

Allt hon rör vid blir till guld. Hon är makalös och lite lagom charmigt exentrisk. Love her.
Ponchon är supersöt. Snyggelisnygg Anna helt enkelt

Channal sa...

Precis, hon har det där lilla extra! Love her!
Söt poncho, tack rara du! KRAM!!