torsdag 27 december 2012

Jag vill ha mer jul!


Hej allihopa! En hel vecka sedan jag gick på jullov... oj oj vad veckan har gått fort och så mycket jag har gjort! Hoppas du har haft en fin jul! Jag har microbloggat på Instagram... det har passat mig perfekt mellan allt julstök och festande! Nu har jag två lugna, tysta dagar... känns välbehövligt och riktigt skönt! 


Jullovet började torsdagen den 20:e med niornas Julshow och lite julmys med mitt arbetslag! 


Sedan har det bara varit MER JUL!


Ja, jag vill ha mer jul. 
Ge mig mer jul. 
Tusen stjärnor som tindrar, glitter så långt jag ser. 
Av juleljus som glimmar, vill jag ha mer. 
Jag vill ha mer jul. 
Ge mig mer jul. 



I lördags hade vi lilljul hemma hos min äldsta bror tillsammans med mina föräldrar och alla mina bröder och deras familjer. 
Vi var 21 personer... det var bara två som saknades! Tyvärr så jobbade min Ida!



Nu är alla julklappar öppnade och all julmat uppäten... en lika skön känsla före som efter, faktiskt!
Ligger lite efter med bloggandet så jag tänker hänga här lite idag! Ska läsa ikapp er...

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig med min iPhone4) 

4 kommentarer:

Sahra sa...

Vilken chock det var i morse när jag satte på radion och istället för Mer jul och Last christmas dundrade Michael Horror Jackson i högtalarna. Usch och fy. Några dagar till kan det väl få kännas jul?
Kram och god fortsättning

Lena/isklockan sa...

Jag känner också så..... Lite mer jul. Julen har varit underbar.....helt perfekt. Underbara foton du visar.....kan vara skönt med några slappardagar nu. Kram

Channal sa...

Ja, vi kör lite mer jul Sahra!! God fortsättning till dig också!

Och du har ju fyllt ojämt! Hoppas du fick en riktigt Lyxig och skön födelsedag mellan dina sjuka barn!

KRAMAR!!

Channal sa...

Jul-ledigt och nu slappardagar... älskar´t!

Härligt att din jul också har varit underbar! Såg dina fina vinterbilder från Säfsen! KRAM!!