torsdag 27 december 2012

♥throwbackthursday♥

Jag minns förväntningarna och pirret dagen före julafton... 


 Julafton 1964 var min andra jul.
Här är jag 1,5 år i Leksandsdräkten tillsammans med min bror Lasse snart 6 år!


Klapparna under granen... köttbullarna och Kalle Anka! 
Snögubbar och sura lovikkavantar... ont i fötterna av skridskoåkning...
röda kinder och doppa pepparkakor i julmust! Då var det FEST!

 
 Här är jag med min Ida 1990... det var hennes andra jul!


Saknar mina kraftiga mörka ögonbryn. De föll av för ett par år sedan, snyft!
Det är inte bara av fåfänga jag saknar dem.
I somras när vi var i Grekland så rann svetten rakt ner i ögonen och det VAR SALT!!
Det sved 100gånger mer än Medelhavet! THROWBACK my eyebrow PLEASE!


Lotta och stolt storasyster... julen 1995 och 1996


Julafton 1997


Den sötaste Tomten


Julen för TIO år sedan... 2002

 

Kram till alla... Anna

(bilder fotade av mig) 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har saknat dig här men har förstått på Instagram att du haft fullt upp! Har inte heller bloggat på några dagar. Det blir så när man har ett liv också :)
Tur jag kan följa dig på Instagram, där är du flitig!
Härligt att ni haft mysiga juldagar! Jag jobbar idag och i morgon men det är ganska lugnt så det är ok.
Fortsätt att njuta och ha det gott!
Kram Pia

Channal sa...

Ja, jag och Insta är ett just nu! Har t.o.m. blivit skadad av Instagram? Dubbelklickar på bilder på fb hela tiden, Suck!! Och #-taggar och @-länkar på ALLT!!

Kan vara skönt att jobba dessa två dagar... jag bara njuter och har det gott! Detsamma till dig!

KRAM!!