onsdag 16 april 2014

Jag får dåndimpen!


Sa jag att det spritter i kroppen? Sa jag att jag vill ha mer vår?
Finns det något underbarare än när körsbärsblommorna blommar i Kungsträdgården...


Visste ni att jag är svag för rosa... rosa dominerar min garderob... älskar't!
Måste nypa mig i armen... är det på riktigt!
Idag har jag tillbringat min dag i världens vackraste huvudstad!



Solen i ögonen, värmen på kinden och min hand lycklig med kameran... det är stor glädje.
Vi kom vid perfekt tidpunkt... när det blommar som vackrast och himmelen var blå. Blå, BLÅ!


Nu är jag hemma och ute är det kolsvart.
 Jag ska läsa bra bok och du ska ha en skön kväll.
 Allt ljus på Dig!

Kram till alla... Anna
(Bilder fotade av mig)

17 kommentarer:

Home2tiny sa...

Helt fantastiska bilder vännen. Själv har jag också varit ute och fotograferat hela eftermiddagen, så vansinnigt roligt. Kramisar Tina

anettan sa...

Så vackert och jag som nyss varit i Stockholm, hur kunde jag missa det? Kram Anette

Livskraft sa...

Så otroligt vackert. Älskar vår!
Kram

Channal sa...

Tack!

Visst är det vansinnigt vackert!

KRAM!!

Channal sa...

Ja, hur kunde du missa det Anette! Så vackert!

KRAM!!

Channal sa...

Jag med! Älskar vår!

KRAM!!

Annika sa...

Nä, det är väl bland det vackraste och vårigaste som finns!! Så underbara bilder. Men här dröjer det lite till innan allt står i blom. Ha en fin natt och morgondag. Kram Annika

Husbilen Tuzzen sa...

Å vad vackert! Man blir helt tagen. Tänk att något kan vara så vackert att det nästan gör ont.
Kram Helén

Channal sa...

Snart kommer våren till Norrland också. Har ni en kortare vår. Att den exploderar och sedan sommar?

KRAM!!

Channal sa...

Precis! Jag får exakt samma känsla. Skulle kunna ta bilen och åka upp dit nu på en gång bara för att gå där under de rosa blommorna.

KRAM!!

Habibty sa...

Åh, underbart!! Dåndimpen, det ordet hade jag glömt. Passar min känsla jag har nu perfekt!
Ha det fantastiskt fint! Kram!

Channal sa...

Tack fina du! Haha är nog bara vår generation som får dåndimpen!

KRAM!!

Mamma C sa...

Så underbart vackra bilder.
Kram Mamma C

Channal sa...

Tack! Ännu underbarare irl!

KRAM!!

Lena sa...

Det ser verkligen helt overkligt ut! Så vackert.

Kram Lena

Channal sa...

Helt enastående vackert!

KRAM!!

Anonym sa...

Vilka underbara blommor. Tack för att delar med dig. Kram.