onsdag 4 oktober 2017

IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG!

För det är kanelbullens dag och Franks namnsdag och födelsedag!

Hipp Hipp Hurra Frank 2 år idag!



Puss och Grattis till mormors hjärta
Tänk att du kom på din namnsdag och kanelbullens dag.
Du är min godaste lilla kanelbulle... jag älskar dig!
Jag är så stolt över dig att jag spricker!


Collage från ditt andra år... allt ljus på dig!



Glöm inte att ta en kanelbulle till fikat idag min kära läsare!

Kram till alla... Anna
(Bilder fotade av mig och några av Ida från collaget)

8 kommentarer:

Ninnie sa...

Han ser så go och glad ut, din lille kille! Ja, visst är det fantastiskt att ha lyckan att få vara mormor/farmor!

Mamma C sa...

Stort grattis till den lille fine killen.
Kram Mamma C

Channal sa...

Tack! Han är verkligen supermysig =)

KRAM

Channal sa...

TACK!! =)

KRAM

Unknown sa...

Vilket underbart fint barnbarn han ser så fin ut och ser så klok ut också. Vilket under.
Kram
Maria

Channal sa...

Å Tack söta rara! Kan bara hålla med =)

KRAM

Sweet Pea sa...

Sicken liten go´bit.
Kram P

Channal sa...

Tack! #mormorshjärta #mormorsälskling :-)

KRAM