söndag 17 mars 2019

Hipp Hipp Hurra! Mamma 94 år idag!



Tänk, för en månad sedan trodde vi inte att vi skulle få uppleva mammas 94-årsdag.
Jag är så tacksam för varje dag som vi har tillsammans.






Jag och mina tre storebröder. Emil, Anders och Lasse i bakgrunden... jätterolig bild. Tack Ida!



Idag har vi firat stort i mammas nya boende. 
Hon var så tacksam och glad och sa flera gånger "tänk så många jag har - barn, barnbarn och barnbarnsbarn". 




Ett fint vårtecken - Mamma 17 år plockar vitsippor 1942.


Älskar att sitta och bläddra i gamla fotoalbum... så värdefulla!


Min Ida kramarom sin mormor - Min mamma kramarom sin mamma Ida.
Lite kul att både Ida och mamma har samma hårband på sig. 77 år mellan bilderna.


Mamma o pappa fikar i gröngräset. Nu längtar jag efter en varm skön vår.
 Kram till alla... Anna
(Bilder fotade av mig)

6 kommentarer:

Mamma C sa...

Vilken underbar och härlig dag ni haft. En mycket fint gratulationskort du skrivit till din fina mamma.
Kram Carin

Channal sa...

Tack! Det blev en fin dag. Mamma sa att hon skulle läsa kortet många gånger.

KRAM

Anne-Marie sa...

Så mycket värme och kärlek i de bilderna. :)
Ja, det är bäst att ta tillvara på varje dag.
Din mamma ser ut att vara mycket piggare nu.
Kramar!

Channal sa...

Tack! Varje dag är en gåva❤️

KRAM

Från Glam till Damm sa...

Stort grattis till din mamma lite i efterskott! Vilken fin familj ni är. Och kortet från dig...så vackert skrivet att jag får tårar i ögonen. Ett viktigt budskap med värme, kärlek och tacksamhet.
Kram, Anneli

Channal sa...

Tack fina du! KRAMEN!!