måndag 27 september 2021

Inatt är det fem år sedan du gick bort pappa♥



En mild kvällssol strör kopparpuder över huset och blommorna vid entrén.



 Klockan fyra i natt är det precis fem år sedan jag fick det där telefonsamtalet från min mellanbror.
Pappa finns inte mer. Lilla pappa... älskar dig och mamma. Ni är saknade



♥ 20 28/9 16 


Här sitter min pappa så liten och söt i sin mammas knä
Min farmor Anna som jag tyvärr aldrig fick träffa. Hon dog året innan jag föddes.


Var rädd om varandra och allt gott till dig min kära läsare!

Varm kram till alla... Anna
(alla bilder fotade av mig)

4 kommentarer:

Mamma C sa...

Så fint skrivet ❤.
Kram Carin

Channal sa...

❤️-Tack! KRAM

Från Glam till Damm sa...

Hej Anna,

Jag har förstått att du stått mycket nära din mor och far. Så mycket kärlek, ljus och värme. Det finaste vi kan ha med oss i hjärtat. Välsignat.

Varm kram,

Anneli

Channal sa...

Tack Anneli! De finns i mitt hjärta!

KRAM