torsdag 10 november 2011

Min onsdag i bilder...

Jag tog en lång skön morgonpromenad... njöt av Bråviken o rosorna i min trädgård!
Himlen var blå och solen sken! Men sedan hände det något vid 16.00!
Helt plötsligt kom det en mörkgrå tät dimma... såg knappt något!
E4:an låg våt och deprimerad kl.16.15...
Så det blev glögg och massor av tända ljus hemma hos mig!
Här kan du se Boda Novas fina glöggkolv, Höganäs-glöggmuggar med hjärthandtag
och ljuslyktor från Paradisverkstan.

Förra veckan när vi hade höstlov kändes det som en evighet!
Den här veckan sa bara swish...
Imorgon är det redan finfredag... och det vankas fest i dagarna två!
Ska bli KUL både på fredag och lördag! Tur det finns svt-play =)
Nu ropar kudden mitt namn... nattinatti!

{foton av mig
}

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ser mysigt ut!

Vill också ha ljuslyktorna i rött, de är så fina.

Fantasktiska bilder på solnedgångar.

Ha en superfredag! // Kram Pia

Channal sa...

Har köpt en röd! Fint till de vita nu i adventstider! Kram Anna

Unknown sa...

beautiful lake photo and I love your rose,
I have to say I miss your participation in Flowers on Saturday!