lördag 1 september 2012

Dagarna de går o går efter varandra!

Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag... tisdagen försvann! 
Tisdag, tisdag kom tillbaks! TACK ska du ha! 
I tisdags... efter två lektioner med fyrorna var jag så GLAD! Kände att jag bara ÄLSKAR mitt jobb fast jag är underbetald! Det är så KUL med alla glada och nyfikna tioåringar! Jag slutade min dag 17.30. Då åkte jag direkt in till stan och mötte upp min gamla kära barndomsvän Mia! Vi tog en plocksallad på Fräcka frökens =) och efter det gick vi på trendkväll med modevisning och Goodie Bags! Självklart hade de lite erbjudande (20% på allt i butiken) och sådant kunde varken jag eller Mia motstå! Chill Norways sidenblus med rosor och döskallar som jag har suktat efter så länge kom med hem till mig! Ett bra köp! Älskar den blusen!!
 Många av mina favoritmärken har den lilla butiken Pagelle... 
Det bästa är personalen som bjuder så mycket på sig själva!
 Fina varma soliga höstdagar har vi haft!
Solen i höstsyren
 

Middleaged teacher´s Wardrobe Diary

tisdagens garderob...
  • Tunn blå blus strödd med vita, turkosa och cerisa prickar - ESPRIT
  • Vitt linne under blusen och vita loafers på fötterna - ESPRIT
  • Cerise jeansjacka - Almia
  • Levisjeans Denim Curve San Francisco 
  • Solbrillor - Gucci
(foton av mig)

Inga kommentarer: