torsdag 4 april 2013

Middleaged teacher´s Wardrobe Diary

Hallå! Har ni hittat på något roligt idag? Här känns det som ledigheten är en evighet!
Har noll koll på dag! Igår trodde jag att det var tisdag... att det är torsdag idag känns konstigt!
Tidigare idag var jag inne i stan och hämtade ut Yohiobiljetterna till hans turné i september!
Efter det hämtade jag min stora tjej Ida och hennes lilla hund Teddy.
Lotta har haft sin bästis här och vi gick ut i solen och fotograferade... en underbar stund!
Jag njuter av att slippa ha på mig min vinterkappa... nu räcker det med bara en kavaj!
Som ett fluffigt rosa hjärta slår det i bröstet på mig när vinterkläderna packas undan!

Så ljuvligt underbart!!


Dagens hallbild...

  • Malene Birgers t-shirt Happy Birthday 10! Ja, hon firar tio år med sitt egna fina märke!
  • Lång vit sjal med rosa dödskallar från Ane Mone
  • Figursydd lite längre svart kavaj Filippa K - EVE Blazer
  • Levis Denim Curve
  • Svarta stövletter Esprit
  • Silverhalsband med ett hjärta är egengjort silversmide!
  • Ring KumKum

Puss o Kram till alla... Anna

(bilder fotade av mig med min iPhone4) 

2 kommentarer:

Paula´s Blogg sa...

Såå fina kläder!!!

Ha en fin kväll!


Kram

Channal sa...

TACK Paula!

Fin kväll till dig med!
KRAM!!