onsdag 5 februari 2020

After Work...


Käraste människor! Vilken trevlig dag jag har haft.
Nu är de nationella proven i svenska avklarade och det gick galant! 
Dagen avslutade jag med en mysig AW.



Jag är avundsjuk på mig själv som har sådana fina kollegor... tyvärr kunde inte alla hänga med.
Som min Ida... hon ligger nerbäddad  i influensa. Stackars henne!


Det är onsdag... och jag säger bara FISKGRYTA! Så nu var det sagt. Och det var JÄTTEGOTT!




Fin lill-lördag till dig!
Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)  

4 kommentarer:

Mamma C sa...

Vilken härlig avslutning på den nationella proven.
Kram Carin

Channal sa...

Tack! Vi hade det supertrevligt!

KRAM

Från Glam till Damm sa...

Så trevligt det ser ut!

Kramen,

Anneli

Channal sa...

Tack! Vi hade det jättetrevligt fast vi var trötta!

KRAM