torsdag 18 juni 2020

☀️Glad midsommar☀️

Känslan när jag får sitta med de här två nere vid vårt sommarbo...  C'est très bon! 
 ❤️-Tack Elin och Ida för en fin termin tillsammans!






Jag bjöd på bacon- och broccolipaj, en liten sallad och rabarbersaft.


En underbart varm och skön kväll... och fötterna behövde svalkas.



 Till kaffet, små söta vackra bakverk... en underbar dessert!




Bättre än Rivieran?! 
Ja, det måste man nog säga när man sitter i vårt sommarbo soliga, stekheta kvällar som denna.


Kära vänner! Imorgon är det midsommarafton med allt vad det innebär. 
Jag vill ha prästkragar, blåklint, vackert väder, jordgubbar och glada barn!
Jag önskar er alla en riktigt trevlig Midsommar!

Glad sommarkram till alla... Anna
(bilder fotade av mig) 

4 kommentarer:

Mamma C sa...

Detsamma till dig.
Kram Carin

Channal sa...

🍃🌸🍃KRAM🍃🌸🍃

Ninnie sa...

Så härligt! Önskar dej en riktigt fin midsommar! Kram!

Channal sa...

Detsamma!
🍃🌸🍃KRAM🍃🌸🍃