lördag 8 augusti 2020

Min Ida fyller år!

Puss och Grattis!

 
Du föddes idag för 31 år sedan... och tänk vad jag och många med mig är lyckliga för det. 
Kärlek i tusen ton till dig du unika, varma, smarta, roliga, känsliga, knäppa och vackra dotter! 

Älskar dig!
Och 1000-tack för ett mysigt kaffekalas på eran balkong.
Lite kul att Ida hade på sig min gamla studentklänning från 1981... och Alma hade Idas klänning.
En annan sak som jag vill berätta som jag tycker är jättekul.
Om en vecka ska Ida börja läsa lärarprogrammet - till mellanstadielärare på Campus Linköping.
Så nu blir det att pendla i fyra år för henne precis som jag gjorde för över trettio år sedan.
Vet att hon kommer passa perfekt som lärare och det har jag sagt till henne hela tiden.
För ett år sedan fick jag in Ida som lärarvikarie. Hon blev omtyckt direkt av både elever och lärare.
Och Ida själv kände att detta var ett jätteroligt yrke! WinWin på det!




Må solen lysa på dig min kära läsare var du än är!
Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Så kul att hon har din klänning och lilla Alma hennes.
Härligt att hon känner att hon hittat rätt yrke, nu är det bara att plugga.
Kram Carin

Channal sa...

Tack! Eller hur, så kul!

KRAM