lördag 28 oktober 2023

Sötaste skelettet... Buuuhu!

Kära vänner! Idag var den första dagen som jag har varit ute på en hel vecka. 
Och feberfri i tre dagar... så skönt!

(bilder på Alma fotade av Ida

🍁👻🦇🕸️🍂💀🎃🧡
 Alma har haft en spöklik dansuppvisning på en stor galleria i stan. 
Vi var bara tvungna att ta oss dit för att se henne dansa med massor av andra barn.




Det var jättepirrigt att dansa på en scen till en stor publik.
Men vilken tur att Alma hade Iris som höll henne i handen. Så gulliga!




Efter dansen åt vi lunch tillsammans på en restaurang i gallerian! 



Det var mysigt och kul att få träffas efter att ha varit hemma hela veckan.
Ja, bara att få komma ut gjorde mig mycket piggare. Nu känner jag mig som en människa igen!



Allt ljus på dig min kära läsare!
Trevlig helg och kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig

10 kommentarer:

Ninnie sa...

Så modigt av Alma!
Och så skrämmande söt hon är i sin Halloween-utstyrsel!😍😱


Channal sa...

Hej Ninnie! Där satt du beskrivningen, skrämmande söt! Visst var det var modigt, och Alma var i den yngsta gruppen. De andra var lite äldre. KRAM

Marie Karlsson sa...

Så söt hon var och såg ut som ett snällt skelett

Channal sa...

Hej Marie! TACK! Väldigt snällt skelett. KRAM

Mamma C sa...

Så go och söt hon var Alma.
Så kul med dansuppvisning och vilken tur att du var frisk och kry igen så du kunde gå och titta.
Kram Carin

Channal sa...

Hej Carin! Tack! Mitt lilla hjärta skrämde mormor! Ja, riktigt skönt att vara på benen igen! KRAM

Annika sa...

Så fint, snällt och sött skelett. Så fint med dansuppvisningen, kul för er alla.
Bästa dock, du mår bra igen. Underbart och äntligen!
Kramar från mig!

Från Glam till Damm sa...

Såååå sött skelett! Du har så fina barnbarn.

Skönt att du känner dig piggare igen. Kan det vara covid ni råkade ut för igen?

Ha det gott och Happy Halloween!

Kramen,

Anneli

Channal sa...

Hej Annika! Tack! Ja, jätteskönt att vara frisk! De var så söta allihopa när de dansade till spännande musik. Bla. Familjen Adams. KRAM

Channal sa...

Hej Anneli! Tack! Haha vist är hon läskigt söt! Vi har haft ett dygn med barnbarnen, så mysigt! KRAM