lördag 28 augusti 2010

Tatueringar...

(foto av mig)

Ida o Mormor de har något speciellt ihop... det är vackert och gör mig varm!

Bakom sitt långa hår i nacken har min stora tjej gjort en söt svala som har en banderoll i näbben med texten Mormor! Min första tanke var, Nej! Men ungdomar idag de smyckar sig på ett helt annat sätt än vad jag är van vid. Jag gjorde två hål i öronen och grillade mig topless i mandelolja under 70- och 80-talet. Ida hon har piercing i naveln, Teddy tatuerat i handleden, ett litet hjärta på handen och nu en svala med Mormor. Jag tycker att det är riktigt fint på henne, men nu räcker det! Det är smart att tatuera sig så det inte syns.

Cameron Diaz från V Magazin juli 2009 med en vacker svala på armen. Fast hon gjorde som jag gjorde när jag var liten. Använde tatuerar-gnuggisar som går att ta bort! SMART! Jag tror faktiskt att plastik-kirurger kommer att få mycket att göra... det blir många jobb i framtiden för dem.

Inga kommentarer: