lördag 1 oktober 2011

Party party...


Middleaged teacher´s Wardrobe Diary

  • svart fodralklänning - Joy
  • svarta skinnskor - Scorett
  • pärlhalsband, matchande armband och örhängen - Snö
  • ring - KumKum
  • vit klocka - Gant
  • nylonstrumpor - Dim

Hej min kära läsare!

Just nu sitter jag i den röda fåtöljen med laptopen i knät och fötterna på bordet! Jag bloggar och tittar på SVT1, dokumentär om Amy Winehouse. Hon var SÅ BRA!! Tragiskt levnadsöde!

Idag har det varit årets segaste dag! Vi har INTE gjort många knop! Ska sanningen fram så har vi varit lite dagen efter från gårdagens Fest! Vi hade det jättekul och supertrevligt! Men vi kom inte i säng förren kl.03.00! Festen var i Sörby Herrgård. Vacker miljö med mingel, god mat, massor av dricka, tal, underhållning och dans! Jag träffade min gamla favoritlärare från mellanstadiet! Måste vara 35 år sedan jag såg honom sist! Riktigt kul! Jag kände igen honom direkt! Han har hunnit bli 82 år! Åren går... de går fort! PoffPoff...

Alltid kul att få gå på fest! Partypingla som jag är =) blink, blink!
{foton av mig, med min iphone4
}

2 kommentarer:

Anneli Stålberg sa...

Tiden går verkligen superfort, man hänger knappt med! :)
Vilken otroligt fin fest det verkar ha varit. Härligt!
Kram!

Channal sa...

Ja, en kanonkväll-natt! Bäst att ta tillvara på tiden!
Kram Anna