fredag 5 december 2014

Fredagskväll med Anna...

Go'kväll alla rara! Hoppas du har en skön fredagskväll! TGIF! 
Bilderna är tagna tidigare idag när det var ljust ute.


Just nu känner jag mig rätt så matt. Har varit på sjukhuset hos pappa. Han har blivit sämre... det känns tungt!
När vi lämnade honom vid 18.00 hade han piggat på sig något... men han var trött och ville bara sova.


Är så glad för den nya Laminofåtöljen som kom igår.
Har även Teddy denna kväll! Han är ett mysigt sällskap.
Kan inte hjälpa det... känner mig matt och mina ben och armar är tunga som bly... kolsvart är det ute också!


Just nu sitter jag i fina fåtöljen med laptopen i knät... 
FavoritTV  På spåret... underhållning på hög nivå!
Sen blir det Skavlan! Har laddat med en Martini och en stor påse med naturgodis. 
Mannen är ute och äter julbord med sitt jobb!


Nä, nu ska jag inte hänga läpp. Jag ska ha en lugn skön kväll! Ska byta ut laptopen i knät mot Teddy! 
Jag hör Lotta på nedre plan... hon styr med sitt... jag har det bra... jag är inte ensam!


Önskar dig min kära läsare en skön fredagskväll!

Varm kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig) 

14 kommentarer:

Livskraft sa...

Stor kram, hoppas din pappa återhämtar sig och att det går åt rätt håll.
Kram Karro

Channal sa...

Tack gulliga du! KRAM!!

Välkommen Hem! sa...

SÅ FINT och hemtrevligt hos dig, som alltid fina Anna!
Nej, du är inte ensam, VI finns ju här ;-)....
Önskar dig en härlig fredagkväll!
Hoppas vi ses snart igen, min vän!
KRAAAAM!!!
Judiita

Sahra sa...

Fint det blev med fåtöljen. Passar verkligen hos er.
Usch vad jobbigt och ledsamt med pappa. Han har inte ont eller nåt? Bara trött? Är han lika klar som vanligt. Orkar han prata?
Stor styrkekram

anettan sa...

Så juligt och fint- Coolt med polkisar i staken. Kram Anette

Mamma C sa...

En jättefin fåtölj. Vi får verkligen hoppas din pappa piggnar till snart. Ha en fortsatt fin fredag.
Kram Mamma C

Channal sa...

Ja, ni finns ju här! Njut och ha det underbart på kryssningen! Vi får fixa till en liten date eller så får jag hoppas att du är i butiken någon dag.

KRAM!!

Channal sa...

Nätt o fin, superskönt att sitta i den!

Tack, huvudet är med men han är trött, helt slut och jätteont i vänster arm. Han orkar knappt prata! Otydligt tal men vi småpratade lite igår. Blir ledsen!!

KRAM!!

Channal sa...

Tack! Det röda gör sitt! Annars har jag inte börjat pynta än. Förutom vita hyacinter, adventsstjärnan och ljusstaken m polkagrisar o minimarshmallows!

KRAM!!

Channal sa...

Tack! Lamino är fina o sköna!
Ja, hoppas han blir bra!!

KRAM!!

Helenas enkla vardag sa...

Dessa fåtöljer är verkligen fina och har sin plats i svensk inredning tycker jag. Men vad jobbigt med din pappa. Har missat om du skrivit orsaken till att han är dålig, men förstår att du känner dig helt matt och hjälplös. Men hoppas att han kommer pigga på sig och du som Judita skrev så finns ju vi här så helt ensam kan du aldrig bli.
Många kramar Helena

No34 sa...

Åh, vad jobbigt och tråkigt med Din pappa. Förstår precis hur Du mår och känner vännen...
Fåtöljerna passar verkligen in i Ert hem, superfint! Och som sagt, Du är inte ensam....!
Lördagskram till Dig från Kate

Channal sa...

Tack rara du! KRAM!!

Channal sa...

Tack rara du! KRAM!!