lördag 13 februari 2016

Kära vänner!

Vänskap är den mest värdefulla gåvan man kan ge!
Så glad för er mina fina bloggvänner och läsare.


Onsdag, torsdag och fredag var det drag under galoscherna! Februari är tajt i almanackan.
På torsdagskvällen hade jag träff med min "damklubb". 
Vi är ett nätverk på åtta härliga kvinnor som träffas en till två gång i månaden!
De ger mig så mycket kraft och kärlek... vi har högt i tak och pratar verkligen om allt.
Vi har gråtit och tröstat varandra och vi har skrattat tillsammans så vi nästan har kissat på oss.


Och igår, fredag var jag hembjuden på god mat till min gamla partyvän och kollega!
Vi har många, Många, MÅNGA roliga minnen ihop! Vi peppade varandra under våra singelår!


Hon, Åsa bor i en vacker prästgård från 1700-talet.
Det var grekiskt tema på middagsbjudningen... starters med oliver och fetaost.
Sen blev det moussaka, grekisk sallad och en supergod ljummen valnötspaj med glass.


Fredagen blev sen och vi hade en riktig mysig tjejkväll.
När jag kom hem somnade jag på bumsen med ett leende...



Jag är så tacksam för alla fina, nära, äkta och varma vänner jag har
Underbar lördag till Dig!

Kram till alla... Anna

(bilder fotade av mig)

14 kommentarer:

Sallys hus sa...

Men ååå vilket fint inlägg!
Dina vänner har tur som har dig!
Å jag är glad som får vara din bloggvän..;)
Kram Katarina

Helenas enkla vardag sa...

Vad mysigt och att ni hinner träffas så ofta, det är bra. Sista citatet är så rätt. Jaa och jag är så glad att jag fått chansen att träffa dig.
Kram Helena

Blommiga Rutan sa...

Hej Anna!
Det är ömsesidigt ! Är så glad att ha hittat dug här i "blogguniversum ".
Vilken härlig start på helgen du haft!

Fortsatt trevlig helg
Kramar Anncathrine

Channal sa...

Tack detsamma Katarina!

KRAM♡

Channal sa...

Det citatet är sant! Nalle Puh är så klok.
Glad att ha fått träffa dig också.

KRAM♡

Channal sa...

Bloggvärlden är häftig! Så glad att jag har mött dig här.

KRAM♡

No34 sa...

Åhhh, vad det värmer ända in i hjärtat av ditt inlägg, och leendet smittar av sig när jag läser om alla skratten :) Det är nog det finaste som finns, vänner man kan dela allt med. Både sorg & skratt...
Åhhh, sötaste Frank i sin vitskjorta och fluga !
Njut och njut av ditt schema, för jag är grön av avund :) :)
Önskar Dig den finaste Valentine dag med de dina!
Hjärtekram från Kate

PS. Jag fixade Chanel-örhängen som väntar i så askar till döttrarna idag...

anettan sa...

Vilka härliga dagar och vilket gäng du har runt dig. Lyckliga du. Önskar dig en fin alla hjärtans dag. Kram Anette

Från Glam till Damm sa...

Hej Anna,

Vad underbart att ha så fina goda vänner och att ni har sådan tät kontakt. De flesta av mina allra bästa vänner bor i andra länder, mestadels USA, och andra har flyttat från den lilla orten där vi växte upp och dit jag nu återvänt. Det är så viktigt med vänner som lyfter och peppar, så välsignat!

Kram, Anneli

Channal sa...

TACK! Längtar efter måndag =) Blir lite långhelg!
Fin Alla Hjärtans dag till dig med!

KRAM♡

Channal sa...

Bra att bli påmind om detta då o då! Så lätt att ta allt för givet!
Detsamma till dig också Anett! KRAM♡

Channal sa...

Det är verkligen välsignat!! Hoppas du kan hålla kontakt med dina vänner via nätet.

KRAM♡

Unknown sa...

Verkligen härligt med vänner som lyfter upp en när man träffas. När man kommer hem full av energi.
Kram
Maria

Channal sa...

Visst är det! Så värdefullt!

KRAM!!