lördag 2 april 2016

Inez♥ en dag gammal...

Hej vänner! Vill dela med mig något stort! Mannen har blivit farfar... lycka!


Den lilla tjejen kom igår, den första april.
Mannens son ringde och sa: "Nu har jag blivit pappa". 
Sånt skojar man inte om... det var inget aprilskämt.
Hon är så söt och hennes hår är alldeles fjunigt som ängsull.
Ines ska hon heta... hon är lika len och fin som videkissarna som blommar nu.



Vi hade med oss en liten söt vit nalle från Steiff... och det rödvitrandiga från Pop är också från oss.
Tänk, en ny liten människa att få lära känna. Det är genuin kärlek och en stor gåva 



Lilla hjärtat! Med denna underbara bild vill jag önska er en härlig lördagskväll!
Själva får vi gäster ikväll så mannen och jag har lite att styra med. Full Rulle!

Kärleksfull kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

10 kommentarer:

Moa sa...

Stort grattis till farfar Lasse och till er alla ✨💕

Helenas enkla vardag sa...

Så mysigt att få bli farfar och vilken liten sötis. Ha en trevlig kväll.
Kram Helena

Sahra sa...

Grattis. Vilken bedårande liten flicka
Kram till er båda

Channal sa...

Tack Moa! KRAM!!

Channal sa...

Tack Helena! KRAM!!

Channal sa...

Tack Sahra! KRAM!!

Mamma C sa...

Vilken fin liten tös. Grattis till er båda.
Ja, det var krogen vid polishuset vi blev bjudna på.
Kram Mamma C

Channal sa...

Tack!
Det var länge sedan jag var där. Borde göra ett besök.

KRAM!!

Bakom dörr nr. 11 sa...

Men åh vilken liten goding så fin.
Stort grattis till er !
Kram Pia

Channal sa...

Tack Pia! KRAM!!