fredag 17 februari 2017

Vänliga veckan♥


Vänliga veckan infaller varje år i februari samma vecka som Alla hjärtans dag – alltså denna vecka. 


Veckan avslutade vi med en fin regnbåge i matsalen på min skola.
Alla i åk 4-6, ca 300 elever tryckte sina händer på en ljusblå lakansväv. Det blev så läckert!
Det här tyckte eleverna var jättekul och de såg hur fint det blev.


Nu går jag på sportlov... mannen och jag åker ner till spanska solkusten. Ska bli underbart!
Vi kommer hem på torsdag när min yngsta fyller år.

Ha det gott min kära läsare!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)

24 kommentarer:

Sweet Pea sa...

Ta med solen hem, fina Anna.
Underbar regnbåge. Älskar färg, så det är helt i min smak ;)
Ha det bäst, fina!
Kram Petra

Channal sa...

Mer färg åt folket =) Tack rara! Lovar, tar med solen hem.

KRAM!!

Hemma på Sjuan sa...

Så fin regnbåge. Vad härligt att åka till spanska kusten, ha ett härligt lov, kram Suss

Channal sa...

Tack, visst blev den fin! Ska bli så skönt att få komma iväg.

KRAM!!

Mamma C sa...

Så vackert det blev med alla fina händer som blev en regnbåge. Ha en skön semester nu.
Kram Mamma C

Channal sa...

Tack! Visst blev det fint!

KRAM!!

No34 sa...

Men... vad läckert det blev med alla färgglada händer! Det tipset tar jag med till mina dagbarn!! Njut av Spanien, finaste Anna!
Lördagskram från Kate

Channal sa...

Tack! Då kommer dina dagbarn få kul!

KRAM!!

Unknown sa...

Önskar dig ett fint Sportlov! Trevlig resa.
Kram
Maria

anettan sa...

Så fint! Önskar dig en fin söndag. Kram Anette

Blommiga Rutan sa...

Hej!

Fantastiskt läckert! Så roligt det måste vara att ha dig som bildlärare!
Önskar dig ett härligt sportlov.

Kramar Anncathrine

Unknown sa...

Önskar er en härlig resa med ☀️
Kram Yvonne/Mandelmassa

Home2tiny sa...

Så himla läckert. Ha nu en härlig vecka och njuuuut vännen. Jag är inte alls avis..... Stora kramen Tina

Annika sa...

Ha aå härligt i Spanien!!
Kram!!

Annika sa...

Så fint! Hoppas du har det bra där borta. Kram Annika

Annika sa...

Jättefin regnbåge - kan tänka mig att barnen gillade både att måla den och slutresultatet. Har ett underbart lov!
Kram/ Annika Nr. 3 ;)

Channal sa...

Tack Maria! KRAM!!

Channal sa...

Tack Anette!

KRAM!!

Channal sa...

Tack Anncathrine! Snart blir jag "vanlig klasslärare igen". Men jag har alltid haft mkt bild i alla ämnen. Så kul!

KRAM!!

Channal sa...

Tack Yvonne!

KRAM!!

Channal sa...

Tack Tina!

KRAM!!

Channal sa...

Tack Annika No.1 =)

KRAM!!

Channal sa...

Tack Annika No.2 =)

KRAM!!

Channal sa...

Tack Annika No.3 =)

KRAM!!