tisdag 28 mars 2023

Hjärtliga tack! ❤-Tack, ❤-tack!

För all omtanke och värme! Jag översållas av sms och dm... ni är otroliga alla vackra själar!
Jag är verkligen omgiven av en mur med kärlek och stöd!


06.45 plingade det på dörren flera gånger! Maken trodde det hänt något akut med grannen.
Han springer ner och öppnar! Men nej, där står mitt ex. 
Mina flickors pappa med blommor och presenter från mina barn.
Han hade vägarna förbi innan jobb... och han önskade mig lycka till imorgon.


Mina allra raraste och finaste barn vet vad jag tycker om.
Blommor i härliga färger, gulligt kort, hallonlakrits och ett glassigt modemagasin.
Blir lika rörd, glad och överraskad av all uppmärksamhet som jag får.




Nu står blombuketten på finskåpet i vardagsrummet med det gulliga kortet.


Så fint skrivet... älskar de mina miljoner!
Och absolut som Ida skriver: "Med ett positivt sinne kommer man långt!"
Och "...så länge vi har varandra klarar vi allt"




Maken och jag vi unnar oss verkligen god mat både hemma och ute... 
Och idag ville han bjuda på fin lunch innan det är dags för mig att fasta inför operationen.
Vi hamnade på vårat Villa Fridhem... blå himmel, strålande sol men bara +1° och blåst!
Vi satt inomhus och hade det varmt och skönt. Bråviken var alldeles blå... blåare än himlen.



Lunch på Villa Fridhem
Ört & parmesangratinerad fisk, ratatouille med örtsmörad potatis... jättegott!




Efter maten blev vi serverade kaffe och kaka...



Denna gång blev det som mammas chokladsnittar med pärlsocker... barndomsminnen!





Må solen lysa på dig min kära läsare var du än är!
Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig)  

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fantastisk familj, vänner, kolleger och elever du har.
Men det klart, det verkar du ju också vara! Fantastisk alltså.
Må solen lysa på dig! Kram <3 Annika

Anonym sa...

Stort TACK för din alltid så fina och färgglada blogg! Varma hälsningar till dej <3 / Carina

Anonym sa...

Tänker på dig imorgon. Positivt tänk kan hjälpa mycket. Kram 🤗 Anki

Anonym sa...

Hur kommer det sig, att vadän du skriver om,
kommer jag härifrån med en upplyftande känsla.
Du har något absolut speciellt. Varma tankar
alltid! Ruth i Virginia

Från Glam till Damm sa...

Hej Anna,

Jag blev så rörd när jag läste allt det här. Exet som kommer med från dina barn och barnbarn. Varma tankar, vackra blommor och glossiga magazine. Att njuta av livet varje sekund.

All lycka till fina du. Du finns i mina tankar.

Varmaste kramar,

Anneli

Ninnie sa...

Tänker på dig idag. Varma kramar!!!

Inger/seniorkatten48 sa...

Tänker på dig. 🥰🥰💗💗

Mamma C sa...

Tänker på dig idag.
Storkramen till dig/Carin

Hannas krypin sa...

Så fint gjort av din exman och dina barn. Hoppas att det har gått bra med operationen.

Channal sa...

Hej allihopa! 1000-Tack för alla fina kommentarer! Det värmer ska ni veta! KRAMAR