fredag 28 oktober 2011

Anna har gått på höstlov ♥

The Esterel Mountains or Antibes 1888

Njuter av ledigheten! I natt bär det av mot Arlanda... för kl. 06.00 flyger vi med direktflyg till Nice, Antibes! Vi ska åka och hälsa på Johanna och hennes pojkvän! En liten lyxig minisemetser för mannen o mig! Första gången jag bara reser med ett handbagage! Hur ska jag fixa detta?! Packar & Packar! Sållar bort och lägger tillbaks... packar och stryker och tänker på vad jag behöver bäst! Det är 18-20 grader varmt där... hmmmmm! Lite studentlitteratur hänger med också... blir att läsa på flyget och i sängen innan jag somnar om kvällarna! Nytta med nöje =)

Today I Love♥


Claude Monet 1840-1926
Antibes - Afternoon effect 1888
Antibes - Seen from la Salis Gardens 1888
Antibes - Seen from The Cape Mistral Wind 1888
Gardener's House at Antibes 1888

Min söta läsare vad ska du ha för dig i helgen? För mig blir det fransk restaurang imorgon och jag funderar på att bära lösögonfransar för skojs skull. Har du någonsin burit det? (Några tips?) Hoppas du får en underbar helg!

5 kommentarer:

Lena/isklockan sa...

Väldigt vackra motiv.

Önskar dig en bra helg. Inte dumt med en minisemester.

Kram

Channal sa...

Nej, det är inte dumt alls! Det ska bli underbart! Monet är en favorit!

KRAM Anna

paula´z sa...

Ha en skön helg!

Kramar

Anonym sa...

Såg på Fb att du var hemma nu. Längtar att få se lite härliga sommarbilder från Antibes!

Välkommen hem förresten!

Kram Pia

Channal sa...

Hej Hej! Ja, vi kom hem igår kväll! Ska skjutsa dottern till en kompis vid två! Sen har jag egen tid till datorn. Så jag lovar... bilder kommer!

Kram Anna