tisdag 18 oktober 2011

trött tröttare tröttast!

Sitta på föreläsningar om etik och juridik en måndag till klockan 19.00 är tufft!

Igår kom jag inte hem förrän klockan 20.00... men det var skönt att få komma hem till ett dukat bord! Idag blev det en ännu längre dag hemifrån, 07.00-21.30! Nu ikväll har jag spelat ukulele. Skönt att få utmana andra delar av hjärnan! Har snabbt avancerat med att spela! LER!

GÄÄÄÄÄÄSP... Två LÅNGA tuffa dagar efter att ha varit dålig känns i kropp&knopp. Jag hade räknat med att studera hemma imorgon men nu ska jag gå in och vikariera med fullspäckat schema hela dagen! Sen har jag mina ordinarie jobbardagar torsdag-fredag! Får plugga på kvällarna istället! Så det gäller att hålla sig FRISK! Huvudet går just nu på högvarv.... smatterfråntangenterna! Jaha... det var det! God natt och sov så gott! ZZZZzzzzzzzzzzzzzzz...

{foton av mig
}
nattens soundtrack...

Inga kommentarer: