onsdag 7 juli 2021

Kära vänner!

Idag var vi gäster hos min äldsta bror... vi fick en fantastiskt trevlig kväll!



Stort Grattis till dig Anders som fyller 70 år idag... Hipp Hipp Hurra!
Livet är fullt av fester och middagsbjudningar!



Det bjöds på orientalisk buffé... goda viner och kalla lager.




En födelsedagsfest är aldrig komplett utan en riktigt utsökt tårta.
Ungdomarna hade fixat jättefina pannkakstårtor... 


Pannkakstårta gjorde mamma alltid till dem (barnbarnen) när de var små... men till middag!



Det var perfekt väder... varmt och skönt utan gassande sol.
En jättetrevlig fest med massor av skratt och gott att äta! Ja, vi fick verkligen skratta!!


En perfekt avrundning på en trevlig kväll... fina viner, kex och goda ostar.



Må solen lysa på dig var du än är min kära läsare!

Kram till alla... Anna
(Alla bilder fotade av mig.)

6 kommentarer:

Mamma C sa...

Pannkakstårta vet jag inte när jag åt sist. Men gott är det.
Kram Carin

Från Glam till Damm sa...

Men så trevligt! Så stor och härlig familj! Perfekt att kunna vara ute.

Jag är svårt förtjust i män i röda byxor eller shorts. Bara så stiligt!

Åh, pannkakstårta! Vilken bardomsnostalgi! Jag fick mina med hjortron eller lingonsylt.

Så fina bilder, men var är du? :-)

Varm kram, Anneli

Ninnie sa...

Vilket sommarkalas! Så härligt att ha en så stor familj, och att kunna samlas så där många. Underbart!

Pannkakstårta - det ville mina barn ha när de var små -nu var det väldigt längesen jag gjorde en sån! Men jag åt aldrig själv - jag har faktiskt a l d r i g gillat pannkakor - inte ens som barn. Vilket jag brukade vara ganska ensam om...

Channal sa...

Eller hur! Det var länge sedan men igår small det!

KRAM

Channal sa...

Haha! Ja, bär är jag? Bakom kameran alltid och ber jag maken ta en bild på mig blir det snabbt ett klick utan engagemang. Trist faktiskt! Men det är som det är! Har 1000 selfies 😂 Visst är det snyggt med röda byxor!

KRAM

Channal sa...

Tack! Ja, det var många goda vänner till min bror och även lite släkt! Minns du Pettsons pannkakstårta? Jag älskar pannkaka och det har jag alltid gjort😁

KRAM