måndag 12 juli 2021

Sol, sol, sol och åter sol!

 Ja, vi fortsätter att njuta!

Tänk att ha lyxen att kunna gå ut på tomten och plocka sin egen rosbukett... 
Det är inte klokt så bra jag har det! 



Sushi är ju alltid gott... och det passar perfekt med iskall rosé i glaset.
Ja, så här kan det se ut vid middagstid hemma hos oss.



Supergoda och vackra sushibitar... 



Till efterrätt... jag hittade några smultron... fantastiskt GOTT!
Trodde Frank och Alma hade renskrapat alla våra smultron.
Och det hade de gjort rätt i i sådana fall! 
Blir glad när jag ser hur de sitter på huk och stoppar munnen full med röda små söta bär.
Vi har världens smultronställe i trädgården... hittade även några blåbär.



Jag kan meddela att detta franska rosévin, Puy Chéri, är jättegott!
Torrt, bärigt och lite smörigt. Precis så som rosé ska vara. Skål!


Kudden med Josef Franks tyg Hawaii påminner om min trädgård sommartid... fin kudde!
Jag behöver absolut inte åka till Hawaii...



Jag kopplar av och njuter av allt det vackra runt omkring mig... älskar't!


Dagen blev nästan ännu bättre än igår!

Kram till alla... Anna
(Alla bilder fotade av mig.)

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Precis som dagarna ska vara, så härligt.
Bara att njuta.
Kram Carin

Channal sa...

Eller hur! Tror jag har fått guldmedalj i det!

KRAM