fredag 29 oktober 2021

Fredagsbuketten...



Kära vänner! Ännu mer blommor🌺 
Varmt, varmt, varmt välkomna hem till mig!



Åkte förbi Lidel efter jobbet igår. 
Kan tycka att det är lite kul att gå in där och titta bland alla roliga udda artiklar som de har.
Vid kassan hade de buketter med liljor för 29 kr. Jag kunde inte motstå att köpa hem två stycken. 


Älskar liljor och rosa! Utanför fönstret är det färgsprakande i orange, gult och rött. Läckert det också.


Ska börja packa... blir en efterlängtat tripp till Gotland på lovet... skönt med lite ombyte.
Vi var där för två år sedan på hösten... off season... så vackert och rofyllt. Se HÄR!
Ja, jag älskar att planera och ha roliga saker att se fram emot. 
Har planerat olika aktiviteter ända fram till maj.


Må solen lysa på dig var du än är min kära läsare!

Trevlig helg och kram till alla... Anna

(bilder fotade av mig)  

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Håller med dig att liljor är vackra.
Så härligt med en tripp till Gotland under höstlovet.
Kul också att ha en massa kul inbokat att se fram emot.
Kram Carin

Channal sa...

Tack! Ja, jag behöver ha roligheter att se fram emot, och sen älskar jag att planera o fixa😁

KRAM