söndag 18 april 2010

Havregrynsgröt, Odd Molly o Skagen...

Sommeraften på Skagens sønderstrand

Nu har jag fullt upp med att göra kollage =) och det är ju så roligt... så det så!
Bland det godaste jag vet är havregrynsgröt till frukost. Det fick jag ofta som barn. Gärna med lite socker och blåbär så gröten får den där härliga lila färgen och toppat med solmogna svenska jordgubbar mmmm... det är mumma det! När jag såg Odd Mollys superfina tröja tänkte jag på blåbär & mjölk... så där förgätmigejblå! Estée Lauders Garden collection-makeup för sommaren är pastelligt naturell! Den blir fin till vår o sommar i nude-look!


Mer havregrynsgröt... gott med kiwi och russin också! Jag bara älskar Odd Mollys mockaportmonä som blommar... power of a lover! Finns tillhörande matchande fransväska! Sköna svala pastelliga färger som en tavla av Skagenmålarna... det nordiska sommarljuset!
paret Marie och P.S. Krøyer

Inga kommentarer: