torsdag 22 april 2010

Victoria Beckham

Forna Spice Girls-stjärnan Posh Spice som idag är It girl á la fotbollsfrun No.1
VOGUE Tyskland maj 2010VOGUE UK april 2010

Min stora tjej Ida som är född 1989 hade alla samlarbilder och planscher på Spice Girls. Varje fredag på roliga timmen mimade hon tillsammans med några andra tjejer i klassen till Spice Girls! Ginger och Baby Spice var populärast, men min Ida var brunett så hon fick alltid vara Posh Spice... de var så söta allihopa! Min favorit var Sporty Spice, Melanie C.

Glamour Sverige april 2010 Marie Claire Australien april 2010

Harper´s BAZAAR UK december 2009
VOGUE UK januari 1998

När jag ser Victoria idag så kommer hon alltid för mig att vara Posh-Ida-Spice Wannabe på roliga timmen ...
Yo, I'll tell you what I want, what I really really want,So tell me what you want, what you really really want,I'll tell you what I want, what I really really want,So tell me what you want, what you really really want,I wanna, I wanna, I wanna, I wanna, I wanna really really really wanna zigazig ha... ha...
Vart har åren tagit vägen?!
Min stora tjej Ida med Teddy april 2010

Inga kommentarer: