torsdag 8 april 2010

Påsklovsveckan går så fort!

Vi tog en lång skön promenad... inte länge sedan vi gick ut på isen till Stenskär.

Vi satte oss på en varm sten och solade våra näsor!

Efter spackel o finputs satte Lasse igång med att måla väggarna vita.

Min favorittapet, Josef Franks vårklockor upp på väggen!

Paus på balkongen... en fika i solen... underbart!


Väggarna klara och det blev så fint! Lasse är riktigt duktig! 
Tapeten är som en vitaminkick... jag blir glad av alla blommor och färger!
Det blev lunch i röran men samtidigt invigning av väggarna! 
Nu ska Ida och jag packa ner allt från köksskåpen och sedan ska det rivas!



Jobb, jobb men superkul när resultatet blir så fint!
Tror jag skulle kunna ha loppis på min uppfart nu när det ska röjas i alla köksskåpen!
Köksluckarna har jag satt ut på Blocket och även vår stora studsmatta!

Hoppas din dag blir så bra som du önskar!
Kram Anna
Foton av mig...

Inga kommentarer: