måndag 25 oktober 2010

Award...

Vonkis har gett mig en fin Blog Award... TACK!

♦ kopiera in awardbilden i bloggen...
♦ tacka och länka till den som nominerade...
♦ Nominera sju andra bloggare och länka till dem!
♦ Berätta sju intressanta saker om dig själv!


7 intressanta saker om mig! Vadå intressanta... hmmmm... svårt! Jag är en dagdrömmare, tycker om att filosofera och njuter av tystnaden! Funderar så det knakar! Jag ropar på mannen! Han får svara:
  1. Jag är synsk (har lite övernaturliga krafter)
  2. är duktig på att teckna och måla
  3. bra på att laga mat men dålig på att städa
  4. Norrköpings mest utpräglade lillasyster (har tre äldre bröder ok!)
  5. väl bevandrad inom konst, mode och design
  6. en tävlingsmänniska (extremt dålig förlorare)
  7. och en riktig slösa!
Kan nog bara hålla med honom =) hade jag frågat mamma hade jag nog fått andra svar!

Kram till alla... Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med ljud på bloggen och jag tycker du har många intressanta egenskaper.
Ha en fortsatt fin Måndagskväll!
Kramar, Maria.

Anneli Stålberg sa...

Tack snälla du!
Kul idé att fråga maken. Roligt att läsa vad han har för sju punkter. Kanske skulle göra likadant :)
Kram!