lördag 23 oktober 2010

Filmtips! Atonement - Försoning

Love love love! Älskar den här filmen som var på SVT1 igår kväll!
Mannen och jag (ja, jag skriver mannen som Sahra, ej Lasse) såg den här filmen på bio för tre år sedan. På slutet av filmen hulkade min älskling helt galet av gråt så jag började storböla! Vi satt där och tjöt när alla andra hade gått ut ur salongen! Snacka om att vi båda är emotionella... och filmen var/är fantastisk! Vilka scener... vilka dialoger! MVG++
Love love love!

(bilder via google-bildsök)

2 kommentarer:

Habibty sa...

Då ska jag se den filmen nån dag..jag gråter ofta till film..min man mera sällan men om han gråter då är jag helt förstörd av gråt:)
Din frukost på förra inlägget är en frukost i min smak!
Kramar Nina

Channal sa...

Se den filmen Nina! Den är underbar... en fantastisk film, en klassiker! KRAM