lördag 23 oktober 2010

Dagen idag!

Simply breakfast

Keso, tomat, champinjoner, ägg och örtkryddor... te med mjölk!

Så snygg jag är i folie, smile! På förmiddagen var jag hos min frissa... hon trollade bort lite grått och jag blev 970:- fattigare! Visst jag blev mycket nöjd, fin i håret men dyrt! Efter det hämtade jag Ida, Jesper och Teddy. Vi åkte till min bror... och där var alla mina bröder med familjer (sex barn saknades, så vi var bara 16 st) samt min man som hade hämtat mina föräldrar ! Det var så mycket gott att äta och det är alltid kul att träffas på en liten höstfest!

Mannen har jour... och de ringde efter honom så det blev akut poliseskort i 150 till Linköping... mot rödljus och stoppskyltar! Drama live... och än har han inte kommit hem! Jag tänker på honom... allt kommer att gå bra! En händelserik dag men nada på TV! Absolut ingenting på TV en lördagskväll! Lotta sitter framför datorn på nedre plan och jag hamnade visst här framför laptopen på övre plan med ett glas rött! Oj vad kul, men faktiskt riktigt skönt! Jag är en ensamvarg, tycker om att vara själv! Nu ska jag sätta på en DVD, franskt drama med många dialoger som jag bara älskar! Tjing och skål!


Kram till alla... Anna
(alla foton av mig)

Inga kommentarer: