onsdag 20 oktober 2010

Tio saker jag har gjort i veckan!

  1. Imåndags började jag med mina utvecklingssamtal... jag kör dem den här veckan och nästa! Det blir långa dagar!
  2. Helkroppsmassage
  3. Hemma-spa med lavendelolja mmmm...
  4. Tittade på "Sommarpratarna" i tisdags, me like!
  5. Igår hade vi "Öppet Hus" på min skola! Eleverna gick mellan 13.00-18.00... lyckad dag men de var trötta när dagen var slut!
  6. Trött i huvudet igår kväll efter en lååång och intensiv arbetsdag så jag gjorde ingenting när jag kom hem... jo just det jag tittade på "Desperate Housewives"... och
  7. Redigerade bilder...
  8. Bloggade...
  9. Idag planerade jag att äta kåldolmar. Men mannen ringde, han fick rycka in akut så han kommer hem sent! Tar kåldolmarna imorgon! Så det blev spagetti och köttbullar istället till Lotta och mig!
  10. Jag tränar på att vika tranor, försöker i alla fall! För 12 månader sedan kunde jag det! Vi ska ha tema FN imorgon och jag ska vika tranor med 70 ungar!!! Har nog fått en slänga av Alzheimers light! Grrrrr...
Ha det gott... nu ska jag titta på "Halv åtta hos mig"

Kram till alla... Anna
(alla foton av mig)

Inga kommentarer: