söndag 24 mars 2013

Nu har jag varit på mitt första bloggmingel!

När jag träffade dessa underbara kvinnor fick jag en kick! 
Ni är så himla modiga och roliga!
Det finns ett slags sprutt i er ALLA bloggerskor där ute som skiljer er från andra kvinnor!
Vi bodde här på Vildmarkshotellet som ligger insprängt mot klippväggen vid Bråviken...
Jodå, visst blev det en hel del fotosessions!! 167 bilder har jag laddat ner! Så här kommer en bildbomb!!
Här är jag tillsammans med Dianas Drömmar och H's enkla vardag! Nedan fotar Life's Silverlining and I.
 
Vad som stod på schemat... 
välkomstdrink och frukt 10:15, 
goodie bags, 
korta föreläsningar, 
lunch 12:00, 
liten mässa, 
fika 15:50, 
SPA & relax, 
middag 20:30 
och nattinatti 23:00! 
Jag var äldst så jag fick ligga på överslafen! 
Vädret var underbart och vi hade det trevligt! Men själva temat på bloggeventet var mer för småbarnsföräldrar... vi kände oss lite malplacerade. Men det var jättekul att få umgås med dessa härliga kvinnor och de var precis så härliga som jag hade föreställt mig, inga överraskningar! Bara SUPERPOSITIVT!

Lite rojalist är jag allt... köpte två böcker signerade av Svensk Damtidnings egen Vimmelprinsessa Catarina Hurtig. Konferencier på mässan var söta Tilde Fröling. När kvällen närmade sig och det var dags för relax och lite egentid... fick jag en skön massage och bubbelbad i ett speciellt salt! Lyxigt!
Kvällen tillsammans med de finfina tjejerna!
Träffade även toppenpinglorna från grannstaden Stjärnor & Champagne och Limestone by the Sea.
De fick mig att hänga med på Den Stora Bloggdagen i maj!

Så vi ses alla härliga bloggerskor! Puss & Kram!

Se det blev i palmerna vid giraffen som du ville Diana... och det blev ju riktigt bra!

Kram till alla... Anna
(bilder fotade av mig med min Canon G12) 

34 kommentarer:

Home2tiny sa...

Vilken fantastisk dag o kväll ni haft. Tur att tjejerna övertalade dig att hänga med till Stockholm. Det ska bli så roligt att träffas den 4 maj, jisses vad jag längtar. Kramisar Tina

Channal sa...

Så du kommer! Jättekul o spännande!!
KRAMAR!!

Helens Universum sa...

Vad kul! Vilken härlig helg ni ser ut att ha haft! Jag funderar lite på det där uppe i Stockholm i maj...Får väl se då!
Kram Helen

Sahra sa...

Då ses vi där. Pia kommer också dit. Kram

Channal sa...

Ja kom! Sista anmälningen är nu i mars! Så skynda dig o boka!!
KRAMAR!!

Channal sa...

Ja, vad kul Sahra!!
KRAMAR!!

Mittgodastefinaste sa...

Vilka härliga bilder! Spännande att ses i verkligheten, jag har också anmält mig till 4 maj.. Lite pirrigt!

Kram Jenny

Coolaannna sa...

Åh vilka fina bilder och vilka fina tjejer!!!!!!

Skulle också vilja vara med på bloggdagen i maj men vi har bokat en resa med alla vännerna till Helsingborg :/

Kram ANna

Life´s Silverlining and I sa...

Tack för en supertrevlig helg Anna! Sprutten finns verkligen i dig också! Ska bli så kul att ses i maj igen. Jättefina bilder ! Kram Nilla

Channal sa...

Tack!
Det kommer bli stort i maj!
KRAM!!

Channal sa...

Tack! Kommer säkert fler tillfällen!!
Vi får följa varandra på instagram den dagen.
KRAM!!

Channal sa...

Tack detsamma! Ska verkligen bli så kul i maj!!
KRAMAR!!

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Tack för en jättehärlig helg och det var så kul att träffas. Härliga bilder och så ses vi snart i maj igen. Kram Victoria

Channal sa...

Alltid kul att få nya trevliga vänner! Bloggvärlden är fascinerande!
Ska bli jättekul i maj! KRAM!!

Välkommen Hem! sa...

Wiiihooo!!! Vilket gäng vi blir då! Härligt att ÄNTLIGEN få träffa dig där eftersom jag väntar dag ut och dag in på att du ska dyka upp i butiken...
;-)
Kram!! Judita

anettan sa...

Så trevligt ni haft det och vilka tjejer sen.... Kram anette

Anneli Stålberg sa...

Vad trevligt ni verkar ha haft det. Spännande att träffas på riktigt.
Kram!

dianasdrömmar sa...

Så mysigt att ses och du är underbar fina Anna, varm och mysig.Giraffen ja..envis somen åsna eller hur men bra blev det :) stor kram Diana

Bara Sara sa...

Åh va härligt! Har ju sett på Insta störningar haft det toppen!! Attans för maj, barnens kusin tar konfirmation och en släktträff är liksom inte aktuellt att skippa tyvärr.. En annan gång! Kram Sara

Paula´s Blogg sa...

Åh, vad härligt ni hade det :)
Kramen

Anonym sa...

Ser ut som ni hade en supermysig dejt! Visst är det fantastiskt att bloggandet leder till så mycket kul!
Vi ses i maj!!
Kram Pia

Channal sa...

Du ska dit också! Oj, vilket gäng vi blir! Kul!

Jag SKA titta in till dig! Vill det! Lovar :-) Då ska jag ta kort på dig också ;-)
KRAM!!

Channal sa...

Att blogga är fantastiskt! Vilka härliga kvinnor ni är! KRAM!!

Channal sa...

Det var en toppendag med kanonväder! Så kul!
KRAM!!

Channal sa...

Vi ses i maj! Ska bli riktigt kul! Ska du sova över?
KRAM!!

Channal sa...

Jättemysigt!
KRAM!!

Channal sa...

Kul med släktträff också! Du får följa oss på insta :-)
KRAM!!

Channal sa...

Ja, det var kul! Och du är genomgo o glad!
KRAM!!

HOUSE of ADELA sa...

Sååå härliga bilder, förstår att ni har haft suuuperkul!!
Snygga som attan är ni allihop!:)

Kram
Adela

Anonym sa...

Jag kommer bara vara med på dagen var det tänkt men ska jag ta kvällen också...??
Ska du sova kvar?

Channal sa...

Tack! Visst är vi snygga =) Bara blondiner och en brunett!
KRAM!!

Channal sa...

Jag ska sova över! Klart att du ska vara med på kvällen!
KRAM!!

Martina sa...

Vad roligt med bloggevent! Och i en san trevlig miljö dessutom! Känner du manga sen innan redan eller var alla nya kontakter? När, var och hur blir nästa bloggevent?
Kramar

Channal sa...

Jag hade aldrig träffat någon av dem tidigare. Bara genom deras bloggar! Så det var lite piroger! Men mycket trevligt o kul! Nästa event är i Sthlm i maj. Den fjärde maj!
KRAM!!