lördag 16 mars 2013

To Day I Love♥

Den här klänningen ropar mitt namn!! Det står ANNA på den! JA, jag hör dig Darling!!
Odd Molly Crossover dress Coral är den finaste sommarklänningen 2013!
 Estée Lauders sommarkollektion Aerin är ljuvlig i läckra fodral!

 
 
 Sötaste sommarklänningen Odd Molly All in midi dress 
till läckraste godiskoftan Odd Molly Crumple cardigan multicolor.
 Sidenbyxor i rosa zebra... hur coolt och snyggt är inte det?! 
T-shirten hänger redan i min garderobAllt från Malene Birger.
 I maj tar mannen och jag en weekend till Barcelona! Älskar't!
En av världens bästa citystränder, trendiga barer, mysiga tapaskrogar och fantastisk shopping. 
Egengjord saftig isglass med fruktkött... läskande gott! 
SOMMAREN HOHO!! KOM HIT SNART! SNÄLLA Snälla! HEJ HEJ SOMMAREN!
Lexingtons sommarkollektion 2013... duk och servetter vill jag se i sommar ute i vår trädgård! 
SÅ FINT!
Nu ska jag titta på Smartare än en Femteklassare på SVT1! Lite kul! Sen miniTVserien Selfidges.
Till det ska jag njuta av goda ostar, jordgubbar, kex, druvor, päron och lite gott i vinglaset! 
Du ska ha en skön lördagskväll min kära läsare!

Kram till alla... Anna

16 kommentarer:

Sahra sa...

Älskar de breda banden och ryggen. Färgen är också underbar. Men jag har hittat min somnarfavorit från OM och jag har flera långa klänningar så denna får nog tyvärr vara. Men får jag ett positivt besked snart så kanske ......
Kram Ha en fin helg

Channal sa...

Vilken är din OMfavorit? Finns många söta klänningar! Har några fler favoriter! Längklänningar har jag några stycken så en till är ok!

Håller tummarna och alla tår!! Snart får du ett positivt besked! KRAMAR!!

Life´s Silverlining and I sa...

Oh så mycket fint du visar! den översta har jag förbokat i en annan färg. kunde inte låta bli den. Men jag ser att det står Anna på denna röda:) Kram Nilla

Channal sa...

Åh har du!! Ja, du vet nog att jag gillar rött :-) Kanske jag också ska förboka klänningen... tror nog jag gör det! Tack för tipset, tänk om den tar slut!! Hemska tanke! KRAM!!

Anneli Stålberg sa...

Åh, vad här var härligt somrigt! Underbart! Nu längtar jag ännu mer efter värme och sol :)
Kram!

Channal sa...

Ja tack! Lite sommar vore inte helt fel!
KRAM!!

Min plats i solen sa...

Hjälp, nu fick jag mig en sådan där härlig feelgoodkänsla att ta med mig in i söndagen Anna. Feelgood- och sommarkänsla. Och den där klänningen skulle det kunna stå Lotta på med. Så vacker. Och Barcelona... ni kommer att ha det så gott. :)

Njut av söndagen kära Anna!

Kram Lotta

Channal sa...

Solen skiner idag Lotta! Vi tar med oss feelgoodkänslan hela dagen!!

Soliga KRAMAR!!

Paulahelenas sa...

Åh, vad härligt o somrigt :)

Hoppas att söndagen är bra!

Kramen om

Channal sa...

Sommarinspiration... =)

Min söndag är bra, hoppas din är det också!
KRAM!!

Home2tiny sa...

Men så mycket snyggt du bjuder på, smäller av en smula, blir inte lätt att välja...Favoriten är helt klart Marlene Birger, förstår att T-shirten redan flyttat in hos dig, vill verkligen ha. Bercelona, ja tack hade gärna åkt dit, underbart att ha en resa att se fram emot, är inte alls avis....Ha nu en skön söndagskväll fina Anna. Kramisar Tina

Blommiga Rutan sa...


Underbara kläder du visar! Ja, håller med om att det står Anna på den corallfärgade långklänningen! Den kommer du att bli fin i, kanske på en tapasbar i Barcelona??!

Imorgon ska jag göra köttfärsgrytan, låter jättegott och enkelt, så härligt med enkla maträtter. Tack för receptet!

Kramar Anncathrine

Channal sa...

Det kommer så mycket fint till våren och sommaren... längtar! Ja, svårt att välja! Skön kväll till dig med fina du!KRAM!!

Channal sa...

Ja, den klänningen på mig på en tapasbar är ett måste, OLÉ!!

Kul att du gör grytan. Så god! KRAMAR!!

Annika sa...

Den där klänningen, nummet 1, är verkligen FIN!!!
Den skulle jag gärna lägga vantarna på också.
Härligt med Barcelona!!
Kram!!

Channal sa...

Den kommer jag ha på mig i Barcelona =)
KRAM!!