måndag 17 januari 2011

Gomorron gomorron...

Många välbefinnande procedurer varje morgon... men de går på 20 min, sen är jag klar!
Men tänker jag efter så är det en himla massa medikamenter!
  1. Lancôme Génifique dagkräm (aldrig dagkräm på natten om den innehåller solskydd, det är inte bra för hyn)
  2. Lancôme Galatée Confort rengöringsmjölk
  3. Lancôme Tonique Confort ansiktsvatten
  4. Dior Capture ögongel
  5. Lancôme Génifique nattkräm
  6. Lancôme Génifique serum (använder jag periodvis, 2-3 gr/år á 1-2 veckor)
  1. Bioterm Laser scrub
  2. Biotherm Laser Biofibrine "slimming treatment"
  3. Biotherm Laser Décolleté (serum för hals o dekoltage)
  4. Kings&Queens Nefertiti Honey bodymilk
  5. Biotherm Deo pure, helt utan farliga tllsatser som aluminum!
Hur mycket tid och pengar lägger du på skönhetsprodukter? Vadå "skönhets"-produkter?! Välbefinnade medikamenter! Jag är en kräm-, doft, färg och sminkoman! Jag älskar att få gå och känna titta och lukta på sminkavdelningar! Jag köper dryga produkter som räcker lääänge...!

Det viktigaste är hur jag vårdar min hy, mig själv! Det är A o O! Jag har en torr och känslig åldrande hy... men jag är jättenöjd med min hy så den är värd det bästa. Visste du att din hud är ditt största organ? Du ska vara rädd om den!
K
R
A
M

Inga kommentarer: